کد خبر : 1970639 | 14 مهر 1402 ساعت 12:32 | 30.3K بازدید | 11 دیدگاه

انتخابی‌المپیک: آمریکا به خاطر ژاپن برد!

تیم ملی والیبال آمریکا پنجمین پیروزی خود را کسب کرد.

انتخابی‌المپیک: آمریکا به خاطر ژاپن برد!

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه روز پنجم مسابقات والیبال انتخابی المپیک پاریس در توکیو ژاپن و از گروه دوم رقابت‌ها تیم ملی والیبال آمریکا در یک بازی حساس و جذاب مقابل تیم خوب اسلوونی قرار گرفت و در نهایت توانست با نتیجه سه بر یک از سد شاگردان گئورگی کرتو در تیم ملی والیبال اسلوونی بگذرد و با کسب پنجمین پیروزی در آستانه صعود به المپیک قرار بگیرد.

در این دیدار تیم ملی والیبال آمریکا ست های اول، سوم و چهارم را به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۸ پیروز شد تا حالا فقط یک پیروزی دیگر برای صعود مستقیم به المپیک پاریس نیاز داشته باشد. اسلوونی هم تنها در ست دوم ۲۵ بر ۲۱ به برتری رسید.

1936424

در این مسابقه متئو آندرسون قطر پاسور تیم ملی والیبال آمریکا شانزده و توری دیفالکو دریافت کننده این تیم سیزده امتیاز کسب کردند. در تیم اسلوونی نیز نیک موجانوویچ دوازده امتیاز به دست آورد. آمریکا با این پیروزی هدیه خوبی به ژاپن و صربستان داد که امروز قرار است به مصاف هم بروند و با پیروزی خود را به اسلوونی برسانند.

فردا دو جدال حساس در گروه دوم مسابقات برگزار خواهد شد که تیم ملی والیبال اسلوونی مقابل صربستان قرار خواهد گرفت و تیم ملی والیبال آمریکا باید به مصاف میزبان این گروه ژاپن برود.

دیدگاه‌ها