کد خبر : 1970642 | 14 مهر 1402 ساعت 12:49 | 49.2K بازدید | 35 دیدگاه

توهین باورنکردنی به ستاره رئال: تو پینوکیو هستی!

یکی از روزنامه‌های محلی والنسیا به وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، به خاطر شهادتش در دادگاه علیه این تیم حمله کرد.

توهین باورنکردنی به ستاره رئال: تو پینوکیو هستی!

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس در جریان دیدار رئال مادرید و والنسیا در ماه می گذشته در ورزشگاه مستایا هدف توهین‌های نژادپرستانه هواداران این تیم قرار گرفت. 

او بارها به داور اعلام کرد که تماشاگران در حال به کار بردن الفاظ زشت و نژادپرستانه رفتند اما چند دقیقه بعد خودش از زمین اخراج شد، هرچند این رای برگردانده شد و والنسیا با جریمه 50 هزار یورویی و محرومیت هوادارانش از حضور در بخشی از ورزشگاه مستایا روبرو شد. 

با این حال، این باشگاه در طول این مدت بارها این ادعا که تمامی افراد حاضر در مستایا شعارهای نژادپرستانه علیه این ستاره برزیلی سر داده بودند را تکذیب کرد اما این بازیکن روز گذشته در دادگاهی حاضر شد تا درباره درستی این ادعا شهادت بدهد. 

1936428

همین باعث شد که صفحه اصلی روزنامه محلی والنسیا به نام سوپر دیپورته در روز جمعه به عکس وینیسیوس با دماغ بزرگی که روی صورتش قرار داده شده بود و تیتر «پینوکیو» اختصاص پیدا کند تا توهین دیگری به این بازیکن باشد. 

باشگاه والنسیا هم روز گذشته با انتشار بیانیه‌ای رسمی به حضور او در دادگاه واکنش نشان داد و از این مهاجم رئال مادرید خواست که اظهاراتش بر پایه دروغ‌های بی‌اساس و همچنین شهادتش علیه تماشاگران حاضر در ورزشگاه خانگی این تیم را تصحیح کند.

دیدگاه‌ها