کد خبر : 1970670 | 14 مهر 1402 ساعت 14:38 | 24.4K بازدید | 8 دیدگاه

دزدی در مادرید: از خانه این ستاره هم سرقت شد

رادامل فالکائو، مهاجم سابق منچستریونایتد و چلسی و فعلی رایو وایکانو، جدیدترین فوتبالیستی است که قربانی سارقان شده است.

دزدی در مادرید: از خانه این ستاره هم سرقت شد

به گزارش "ورزش سه"، ماه گذشته به خانه سرخیو راموس، مدافع سابق رئال مادرید و فعلی سویا حمله شد، در حالی که چهار فرزندش در خانه بودند و او برای بازی با تیم سویا در لیگ قهرمانان اروپا در اسپانیا نبود. دو سال قبل هم همسر آلوارو موراتا هم در نزدیکی خانه مشترکشان در مادرید مورد حمله زورگیرها قرار گرفت و حالا، شب گذشته اعلام شد که خانه فالکائو اسطوره کلمبیایی در حومه شهر مادرید هدف حمله قرار گرفته است.

روزنامه ال موندو اسپانیا گزارش داد چند مرد در حالی که این بازیکن 37 ساله شنبه شب در حال صرف شام با خانواده‌اش در رستورانی در نزدیکی خانه بود، وارد ملک شده‌اند. گفته می شود که مهاجمان قبل از غافلگیری توسط یکی از کارکنان خانه و فرارشان، موفق شدند تا چند کیف گران قیمت با طراحی اختصاصی، چند ساعت و مقداری جواهرات را با خود ببرند. پلیس اسپانیا تحقیقاتی را برای شناسایی و دستگیری این افراد آغاز کرده است.

فالکائو پدر چهار فرزند است و یکی از بهترین فوتبالیست های کلمبیایی تمام دوران شناخته می شود، او بعد از جدایی از گالاتاسرای در سال 2021 به تیم رایو وایکانو پیوست و در 57 مسابقه برای این تیم 9 گل، شامل گل تساوی بخش تیمش مقابل مایورکا در هفته گذشته لالیگا، به ثمر رسانده است.

1936467

دیدگاه‌ها