کد خبر : 1970685 | 14 مهر 1402 ساعت 15:49 | 14.5K بازدید | 58 دیدگاه

امیدوارم صدر جدول را حفظ کنیم

مدافع تراکتور: لیاقت هواداران ما قهرمانی است

مدافع تیم تراکتور می‌گوید آنها از اشتباه حریف استفاده کردند و چهار گل زدند.

مدافع تراکتور: لیاقت هواداران ما قهرمانی است

به گزارش "ورزش سه"، سعید کریم‌آذر روز گذشته در پست دفاع چپ برای تراکتور به میدان رفت تا بعد از بهبود مصدومیت محمد نادری نیز همچنان مدافع چپ اصلی سرخپوشان تبریزی لقب بگیرد.

او در گفتگو با خبرنگار ما پیرامون این بازی گفت: در طول هفته خیلی خوب تمرین کردیم و با نگرش پیروزی وارد زمین شدیم و میدانستیم که این برد چه اهمیتی برایمان دارد.

کریم‌آذر در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کرد ۴-۰ برنده شوند؟ اظهار داشت: فوتبال غیر قابل پیشبینی است و ما هم برای تعداد گل برنامه نداشتیم اما می‌خواستی  هر جور شده ببریم. به هر حال اگر تیمی در فوتبال اشتباه کند جریمه می‌شود و می‌بازد و ما هم از این اشتباهات حریف به خوبی استفاده کردیم.

وی با اشاره به مصدومیتش عنوان کرد: مصدومیت خاصی ندارم و فقط یک جابجایی لگن بود و چیز نگران‌کننده وجود ندارد و سه روز بعد به میدان برمی‌گردم.

مدافع چپ تراکتور در خصوص صدرنشینی این تیم گفت: ما مالک و سرمربی و بازیکنان عالی داریم و این هواداران فقط لیاقت قهرمانی و صدرنشینی دارند. امیدوارم این روند را ادامه دهیم و صدرنشین بمانیم و بالای جدول باشیم. البته هنوز خیلی زود است که جدول را نگاه کنیم و فقط باید بازی به بازی پیش برویم.

او در مورد حضور در ترکیب اصلی توضیح داد: از اعتماد آقای خمس متشکرم که بعد از مصدومیت محمد نادری به من میدان دادند و من باید اعتماد ایشان را پاسخ میدادم. البته آقای نادری هم بازیکن بزرگی است و من خیلی خوشحالم که با او هم‌پستی هستم و هواداران مطمئن باشند همه ما برای موفقیت تیم تلاش می‌کنیم.

دیدگاه‌ها