کد خبر : 1970730 | 14 مهر 1402 ساعت 19:12 | 84.4K بازدید | 63 دیدگاه

در روز فرصت‌سوزی قایدی و بسا

فرود شاگردان مجیدی به میانه جدول ادنوک لیگ

اتحاد کلباء در روزی که مهدی قایدی را در ترکیب خود داشت، موفق شد تیم قعر جدولی حتا را شکست دهد.

فرود شاگردان مجیدی به میانه جدول ادنوک لیگ

به گزارش "ورزش سه"، هفته پنجم رقابت‌های ادنوک لیگ برای تیم فرهاد مجیدی شیرین تمام شد و اتحاد کلباء موفق شد که در استادیوم خانگی خود، با نتیجه 2 بر یک از سد حتا عبور کند. دیداری که با حضور کامل و 90 دقیقه‌ای مهدی قایدی در ترکیب این تیم همراه بود.

نخستین موقعیت جدی بازی را کلباء به دست آورد. ضربه ایستگاهی دیدنی لئاندرو اسپاداسیو را گلر حتا با واکنشی دیدنی و از گوشه دروازه بیرون کشید و راهی کرنر کرد. شاگردان مجیدی دقایقی بعد به گل رسیدند. ارسال تماشایی دنیل بسا به روی دروازه با ضربه سر دیدنی آندرس وومبرگر همراه شد و به گل نخست میزبان تبدیل شد.

کلباء شانس رسیدن به گل دوم را نیز داشت. اسپاداسیو روی یک فرار در عمق صاحب فرصت شد که ضربه چیپ او را گلر حتا برگشت داد. در ادامه مهدی قایدی می‌توانست تیمش را به گل دوم برساند. پس از ورود این بازیکن به درون محوطه جریمه، ضربه او با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقایق پایانی نیمه اول کلباء موفق شد به گل دوم برسد. یک نفوذ از سمت چپ و پاس در عمق برای دنیل بسا، او با تکل الکساندر مرکل روی زمین افتاد و داور نیز یک خطای پنالتی اعلام کرد. خود دنیل بسا پشت این توپ ایستاد و آن را برخلاف جهت حرکت سنگربان حتا به گل تبدیل کرد تا نیمه اول با پیروزی 2 بر صفر کلباء به پایان برسد.

1936580

در نیمه دوم حتا موفق شد اختلاف را کاهش دهد. ارسال خالد علی با ضربه قیچی برگردان تماشایی أیمن رشوق به یکی از زیباترین گل‌های فصل لیگ امارات تبدیل شد.

دنیل بسا در دقیقه 75 می‌توانست بریس کند. پاس این بازیکن در پشت محوطه جریمه به قایدی رسید و این بازیکن با یک پاس در عمق دیدنی، دنیل بسا را صاحب توپ کرد ولی شوت روی پای او از بالای دروازه به بیرون رفت. یک دقیقه بعد مهدی قایدی صاحب موقعیت خوبی شد که پس از عبور از میان مدافعان حتا، ضربه‌اش را روانه دروازه کرد که توپ با برخورد به پای مدافع میهمان، به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

قایدی در وقت‌های تلف شده نیمه دوم یک فرصت بسیار خوب دیگر را از دست داد. روی یک پاس در عمق، او با گلر حتا در مصاف تک به تک قرار گرفت و با وجود آنکه یک بازیکن را روی دستش داد، ضربه‌اش را به بدن سالم خیری کوبید تا این فرصت از دست برود.

در نهایت این بازی با پیروزی 2 بر یک اتحاد کلباء همراه شد و این تیم 7 امتیازی شد و به طور به رتبه ششم جدول رده بندی صعود کرد.

دیدگاه‌ها