کد خبر : 1970736 | 14 مهر 1402 ساعت 19:32 | 31.7K بازدید | 77 دیدگاه

جود رقیب ندارد

تا بلینگام هست در رئال به کسی جایزه نمی‌رسد

جود بلینگام برای دومین ماه پیاپی جایزه بهترین بازیکن ماه رئال مادرید را به خود اختصاص داد. این تایید دیگری بر درخشش استثنایی او از زمان پیوستن به این باشگاه است.

 تا بلینگام هست در رئال به کسی جایزه نمی‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام از روزی که امسال تابستان بوروسیا دورتموند را ترک کرد و به رئال مادرید پیوست دائما در حال درخشش بوده است. ستاره انگلیسی برای شروع درخشش با پیراهن سفیدرنگ رئال حتی به یک روز زمان هم نیاز نداشت.

1936589

زمانی که امسال تابستان او با قراردادی بزرگ دورتموند را ترک کرد و به رئال پیوست این انتقال منتقدانی داشت که معتقد بودند ستاره انگلیسی برای تبدیل شدن به ستاره‌ای در رئال به زمان زیادی نیاز خواهد داشت و نباید انتظار داشت او بلافاصله برای رئالی‌ها مثل روزهای حضورش در دورتموند بازی کند.

اما بلینگام چنان پاسخی به این منتقدان داد که دیگر هرگز با چنین نظریه‌هایی مواجه نخواهیم بود. در ماه گذشته میلادی یعنی اولین ماه حضور او در اسپانیا بلینگام هم جایزه بهترین بازیکن ماه لالیگا را دریافت کرد و هم به عنوان بهترین بازیکن ماه رئال مادرید انتخاب شد.

1936590

این روند در ماه سپتامبر هم ادامه داشت. در اینکه بلینگام بعد از درخشش استثنایی در دیدار اخیر رئال مقابل ناپولی در لیگ قهرمانان به عنوان بازیکن ماه رئال انتخاب می‌شود شکی وجود نداشت. این اتفاق امروز افتاد و باشگاه رئال مادرید اعلام کرد جایزه بهترین ماه سپتامبر به ستاره انگلیسی اهدا شده است.

این ستاره 20ساله تا اینجا برای رئال مادرید 8 گل به ثمر رسانده و 3 پاس گل داده است.

1936591

دیدگاه‌ها