کد خبر : 1970752 | 14 مهر 1402 ساعت 20:50 | 82.8K بازدید | 137 دیدگاه

شلیک اکامبی جشن العالمی را خراب کرد

توقف دقیقه 92 النصر در شب بد رونالدو

با گلی که النصر در دقایق پایانی دیدار برابر ابهاء دریافت کرد، نتوانست برتری 2 بر صفر خود را حفظ کند و دو امتیاز مهم را از دست داد.

توقف دقیقه 92 النصر در شب بد رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، النصر نتوانست به پیروزی‌های متوالی خود ادامه دهد و این تیم در استادیوم خانگی خود برابر ابهاء رده شانزدهمی با نتیجه دور از انتظار 2 – 2 متوقف شد.

ویدئو: 312862

النصر خیلی زود و در دقیقه سوم بازی به گل رسید. پاس در عمق رونالدو به مارسلو بروزوویچ رسید و ستاره کروات نیز با یک پاس زمینی آرام، اوتاویو مونتیرو را در مقابل دروازه صاحب فرصت کرد که این بازیکن با یک ضربه نرم به گوشه دروازه، گل نخست بازی را به ثمر رساند.

1936626

در همان دقایق ابتدایی بازی، ضربات تالیسکا و سادیو مانه راهی به درون دروازه پیدا نکردند. در دقیقه 15 و پس از یک رفت و برگشت، توپ به تالیسکا رسید که ضربه فنی این بازیکن از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

ستاره برزیلی النصر در دقیقه 28 موفق شد اختلاف را افزایش دهد. ارسال سادیو مانه به روی دروازه نصیب اندرسون تالیسکا شد و این بازیکن با یک ضربه نوک پا توانست توپ را از میان پاهای تاتاروشانو عبور داده و گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

1936627

در دقیقه 36 خطای الکس تلس به روی ذکریا السودانی منجر به یک خطای پنالتی برای ابهاء شد که سعد بقیر برخلاف جهت حرکت نواف العقیدی آن را وارد دروازه النصر کرد تا نیمه اول با نتیجه 2 بر یک به پایان برسد.

1936628

در نیمه دوم میزبان فرصت خوبی برای رسیدن به گل سوم داشت که ضربه سر او پس از برخورد به زمین، به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت. این بازیکن دقایقی بعد مجددا با ضربه سر دروازه ابهاء را تهدید کرد که توپ او از بالای دروازه به بیرون رفت.

رونالدو در دقیقه 66 و روی پاس مارسلو بروزوویچ به گل رسید که به دلیل حضور کریستیانو در آفساید، این گل مردود شد. در ادامه نیز ضربات مانه و تالیسکا به بیرون رفتند. ابهاء در دقایق پایانی بازی یک فرصت خوب داشت که ضربه بازیکن این تیم با برخورد به سر نواف العقیدی راهی کرنر شد.

سرانجام اتفاقی که هواداران النصر از آن می‌ترسیدند، در دقیقه 90+2 رخ داد. کارل توکو اکامبی، مهاجم کامرونی ابهاء در پشت محوطه جریمه، پس از یک حرکت در عرض، ضربه‌اش را روانه دروازه کرد که شوت این بازیکن به کنج دروازه نواف العقیدی رفت و بازی به تساوی کشیده شد.

1936625

در نهایت این بازی با نتیجه 2 – 2 به پایان رسید و النصر در آخرین ثانیه‌های بازی، دو امتیاز مهم را از دست داد تا 19 امتیازی شود و نوار پیروزی‌های این تیم پس از 10 برد متوالی قطع شد.

دیدگاه‌ها