کد خبر : 1970754 | 14 مهر 1402 ساعت 20:59 | 16.7K بازدید | 13 دیدگاه

آنها یک تیم خوب هستند؛

تاکید مربی نارنجی‌ها: استقلال تیم باکیفیتی است

مربی مس رفسنجان ابراز امیدواری کرد بتوانند نمایش خوبی مقابل استقلال داشته باشند و برنده شوند.

تاکید مربی نارنجی‌ها: استقلال تیم باکیفیتی است

به گزارش "ورزش سه"، مصطفی صداقت در نشست خبری قبل از مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و استقلال در هفته هفتم لیگ برتر عنوان کرد: بعد از یک وقفه نسبتا طولانی، مسابقات لیگ دوباره از سر گرفته شد. ما فردا با تیم خوب و با کیفیت استقلال بازی داریم. فکر می‌کنم اطاله کلام است که اگر بخواهیم در مورد کیفیت فنی، جایگاه باشگاه استقلال و کادر فنی محترم‌شان صحبت کنیم و این یک موضوع مشخص و مبرهن است.به آنها خوش‌آمد می‌گوییم و امیدواریم فردا بازی خوبی داشته باشیم.

او در مورد شرایط تیم مس رفسنجان برای این بازی ابراز کرد: وقتی که ما با تیم‌های با کیفیت و شناسنامه دار و نمره‌دار لیگ بازی داریم، همیشه یک فرصت و یک چالش خوب برای تیم‌ها و بازیکنان است تا بتوانند ظرفیت‌های خودشان را به نمایش بگذارند و کیفیت فنی خودشان و کیفیت‌های روانی و همچنین ذهن برنده و ذهن پیروزشان را نشان بدهند.

مربی مس رفسنجان اضافه کرد: این دیدارها فرصت خوبی برای تیم ما است و مطمئنم همه بازیکنان ما در این فرصت تعطیلی لیگ از این فرصت استفاده کردند و به این خودباوری رسیدیم و مطمئنم فردا بازی خیلی خیلی خوب، با کیفیت و البته دشواری برای دو تیم خواهد بود.

صداقت با بیان اینکه محروم و مصدوم نداریم، اظهار کرد: یکی، دو بازیکن سرما خورده جزئی داشتیم که الحمدلله شرایط‌شان خوب است و با صلاحدید کادر فنی فکر کنم بتوانند بازی کنند. دو بازیکن در تیم امید ایران هم داشتیم که در تعطیلات به ما اضافه شدند و تیم کامل برای دیدار با استقلال داریم.

او درباره اینکه مس رفسنجان شانس برد مقابل استقلال دارد یا خیر، ابراز کرد: اصلا شک نکنید. به هر حال ما برای همه بازی‌ها خصوصاً مسابقات خانگی قطعا برای برد و نتیجه بازی می‌کنیم. در این موضوع شک نکنید. حتی خارج از خانه هم برای برد بازی خواهیم کرد و این موضوع همیشگی است.

مربی مس رفسنجان در خصوص پاداش ویژه برای بازیکنان این تیم در صورت پیروزی مقابل استقلال اظهار کرد: من در جریان نیستم و باید مدیریت باشگاه این موضوع را عنوان کنند. در این بازی‌ها پاداش ما، بیشتر مسائل روحی روانی و انگیزشی است که برای خود بازیکنان و کادر و باشگاه مهم است. صحبتی در مورد بحث پاداش هنوز نشده و اگر بحثی هست، مدیریت باید اعلام کنند و برای بحث نتیجه و شکل بازی نیز اصلاً شک نکنید که قطعاً به دنبال سه امتیاز هستیم.

1936630

صداقت تصریح کرد: تیم استقلال همیشه جزو تیم‌های با کیفیت لیگ ایران بوده و بازیکنان با کیفیت داشتند. همیشه در طول دوران استقلال تیم با کیفیتی داشته و الان هم کادر فنی خوبی دارند. امسال تیم استقلال کیفیت بالایی دارد و ما برای خودمان و بازی فردا تدابیر خاص خودمان را داریم و حتما به دنبال سه امتیاز هستیم.

او یادآور شد: ما با توجه به شرایط بازی پیش می‌رویم. نه برای بازی فردا، بلکه در کل فصل همیشه آقای الهامی نقطه به نقطه پیش می‌روند و کارشان را انجام می‌دهند. با توجه به شرایط بازی کارمان را انجام می‌دهیم و ان‌شاالله فردا هم شرایط طوری رقم بخورد که نتیجه بگیریم و در پایان، بازیکنان و هواداران مس رفسنجان خوشحال باشند.

دیدگاه‌ها