کد خبر : 1970765 | 14 مهر 1402 ساعت 22:09 | 10.1K بازدید | 2 دیدگاه

شکست غیرمنتظره یاران نوراللهی در ثانیه آخر

تیم الوحده در حضور تعویضی هافبک ایرانی خود مقابل بنی یاس مغلوب شد.

شکست غیرمنتظره یاران نوراللهی در ثانیه آخر

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر امارات، تیم فوتبال الوحده در حالی که احمد نوراللهی را برخلاف چهار مسابقه اخیرش در ترکیب اولیه نمی‌دید و جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت 19:30 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه اختصاصی باشگاه بنی یاس به مصاف این تیم رده دهمی رفت.

یاران نوراللهی که در چهار هفته گذشته لیگ برتر امارات دو پیروزی و دو شکست داشتند، موفق شدند گل اول بازی امشب مقابل بنی یاس را در دقیقه 25 به ثمر رسانند، اما در دقیقه 43 یک اخراجی دادند تا کارشان برای حفظ نتیجه سخت شود و هافبک ایرانی را در دقیقه 2+45 وارد زمین کردند.

تیم فوتبال بنی یاس که فشار زیادی روی دروازه الوحده آورده بود تا از شکست خانگی فرار کند، در دقیقه 84 با ضربه پنالتی تولانت سِفری موفق شد گل تساوی را مقابل یاران نوراللهی بزند و در دقیقه 9+90 از روی یک کرنر و ارسال از سمت چپ زمین توانست گل دوم را با ضربه سر یوسف نیاکاته فرانسوی به ثمر رساند.

1936657

یاران نوراللهی که پس از کسب دو پیروزی پیاپی در دیدار اخیرشان مغلوب شده بودند، امشب هم در دیدار خارج از خانه برابر بنی یاس با نتیجه 2 بر یک شکست خوردند تا 6 امتیازی بمانند و در جایگاه نُهم لیگ برتر امارات قرار بگیرند.

احمد نوراللهی، ملی پوش ایرانی الوحده که در چهار هفته گذشته در ترکیب تیمش بود، امشب در جریان شکست مقابل بنی یاس به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد.

دیدگاه‌ها