کد خبر : 1970774 | 14 مهر 1402 ساعت 23:04 | 37.4K بازدید | 42 دیدگاه

بردن ایران اصلا کار آسانی نبود

دی‌جورجی: عطایی را دوست دارم و برایش متاسفم

سرمربی تیم ملی ایتالیا می‌گوید پیروزی مقابل ایران برای آنها کار ساده‌ای نبوده است.

 دی‌جورجی: عطایی را دوست دارم و برایش متاسفم

به گزارش "ورزش سه"، فرناندو دی جورجی سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا پس از دیدار مقابل ایران اظهار کرد: این مسابقه برایمان اصلا آسان نبود چرا که بازیکنان تیم ایران در هر لحظه بسیار با قدرت بازی می‌کردند و سعی داشتند حتی در یک ست هم که شده به پیروزی برسند یا پیروز این مسابقه باشند. در ست پایانی توانستیم با دستان مدافعان ایران بازی کرده و در سرویس و دفاع نیز عملکرد خوبی داشته باشیم.

او افزود: از حالا به بعد دو فینال در پیش داریم. فردا بایستی مقابل کوبا بازی کنیم و در بازی آخر به مصاف برزیل برویم. امروز یک قدم برداشتیم و در حال حاضر مهم است که به ریکاوری بپردازیم و بعد به مسابقه فردا فکر کنیم. کوبا تیمی فوق‌العاده است که خصوصا در فاکتور حمله و سرویس عملکرد خیلی خوبی دارد. بازیکنان ایتالیا بایستی با تمام وجود و البته تمرکز بالا در این مسابقه بازی کنند.

دی جورجی با اشاره به سابقه تیم ملی والیبال ایران گفت: ایران تیم خیلی خوبی است که شاید در این دوره از مسابقات نتواسته عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد. بعد از باخت مقابل آلمان، ایران روند نزولی داشته است اما در نهایت تیمی عالی و با سابقه در والیبال است.

او در پایان گفت: در مورد بهروز عطایی متاسفم. این شخص را خیلی دوست دارم و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.

دیدگاه‌ها