کد خبر : 1970790 | 14 مهر 1402 ساعت 23:52 | 48.3K بازدید | 44 دیدگاه

اعلان جنگ رئال و بارسا به لالیگا: تباس در مخمصه

دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا از خاویر تباس رئیس لالیگا رسما به دادگاه شکایت کردند. تباس متهم است در جلسه تصمیم‌گیری برای حق پخش تلویزیونی از رئال و بارسا دعوت نکرده است.

اعلان جنگ رئال و بارسا به لالیگا: تباس در مخمصه

به گزارش "ورزش سه"، جنگ قدیمی بین فلورنتینو پرز و خاویر تباس دوشنبه هفته آینده وارد مرحله جدیدی می‌شود. رئیس رئال مادرید و رئیس لالیگا سال‌ها است که با هم درگیری دارند و حالا رئیس بارسلونا خوان لاپورتا با فلورنتینو پرز علیه تباس همدست شده است.

رسانه‌های اسپانیایی اعلام کردند شکایت رسمی دو باشگاه رئال و بارسا علیه لالیگا و خاویر تباس به دادگاه شماره 63 شهر مادرید ارسال شده است و جلسه رسیدگی به اتهامات تباس روز دوشنبه هفته آینده برگزار می‌شود.

رئال مادرید و بارسلونا در شکایت مشترک‌شان تباس را متهم کردند که در جلسه‌ای که درباره حق پخش تلویزیونی در لالیگا برگزار شده از نمایندگان این دو باشگاه دعوت نکرده است.

1936697

تصمیم‌گیری‌ درباره حق پخش تلویزیونی لالیگا در ارگانی از سازمان لیگ به عنوان هیئت کنترل صوتی-تصویری گرفته می‌شود. طبق آیین‌نامه این هیئت باید دو باشگاهی که در پنج سال گذشته بیشترین درآمد را از حق پخش تلویزیونی داشته‌اند و سه باشگاه دیگر به انتخاب همه باشگاه‌های حاضر در لالیگا در این جلسات شرکت داشته باشند.

سه باشگاه انتخاب شده از طرف همه باشگاه‌های لالیگا اتلتیکو مادرید، اوساسونا و پونفرادینا بودند و دو باشگاهی که بیشترین حق پخش را در پنج سال اخیر داشته‌اند بارسلونا و رئال مادرید بودند. طبق آیین‌نامه خاویر تباس به عنوان رئیس لیگ در این جلسات حضور داشته و حق وتو دارد.

رئال مادرید و بارسلونا می‌گویند در جلسه بررسی هیئت برای بررسی حق پخش در فصل جدید تباس از نمایندگان رئال و بارسا دعوت نکرده است. به همین علت دو باشگاه بزرگ اسپانیایی علیه رئیس لالیگا به دادگاه شکایت کردند.

دیدگاه‌ها