کد خبر : 1970793 | 15 مهر 1402 ساعت 00:04 | 27.2K بازدید | 72 دیدگاه

برگزاری مسابقه با حضور تماشاگران و در استادیوم استاندارد

نامه استقلال به تاج برای تغییر مکان بازی با مس

باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون، خواستار حضور تماشاگران در بازی امروز شد.

نامه استقلال به تاج برای تغییر مکان بازی با مس

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله چند ساعت تا برگزاری دیدار استقلال و مس رفسنجان، علی خطیر به عنوان مدیرعامل آبی‌ها و سعید فتاحی که قائم مقام تیم رفسنجانی است، روی خط برنامه شب‌های فوتبالی آمده و پس از یک گفتگوی پرتنش، به بحث درخصوص نحوه برگزاری امروز دو تیم پرداختند.

مدیرعامل استقلال اعلام کرد که چنانچه دیدار برابر مس بدون حضور هواداران برگزار شود، اعضای این تیم وارد زمین مسابقه نخواهند شد و چنانچه تیم رفسنجانی قادر به برگزاری این مسابقه در حضور تماشاگران نیست، باید مکان این دیدار تغییر کند.

حالا نیز باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال خواهان برگزاری بازی استقلال و مس رفسنجان با حضور تماشاگر و در ورزشگاه دارای مجوز شد.

متن نامه سرگشاده مدیرعامل محترم باشگاه استقلال به رئیس فدراسیون فوتبال به شرح زیر است؛

جناب آقای مهدی تاج‌
ریاست محترم فدراسیون فوتبال 
با سلام و احترام
به استحضار می‌رساند براساس اطلاعات موثق، شورای تامین استان کرمان صراحتا ورزشگاه شماره ۲ شهدای مس رفسنجان را جهت برگزاری دیدارهای لیگ برتر از هفته سوم به بعد چه با حضور تماشاگر و چه بدون حضور تماشاگر مورد تایید قرار نداده است و صراحتا در این نامه اعلام کرده در صورتی که حتی زیرساخت‌های ورزشگاه شماره یک شهدای مس رفسنجان آماده نباشد، مسابقات مس رفسنجان نباید در ورزشگاه شماره دو برگزار شود و باید به مکان دیگری خارج از شهرستان انتقال یابد؛ همچنین در نامه شماره ۱۱۰/۰۲۱۳۴۸۰ مورخ ۱۴۰۲،۰۶،۲۸ سازمان محترم لیگ به باشگاه محترم مس رفسنجان به عدم وجود شرایط لازم ورزشگاه شماره ۲ شهدای مس رفسنجان جهت برگزاری بازی‌های لیگ اشاره و به صراحت اعلام‌ شده: «خواهشمند است ترتیبی اتخاذ شود تا ضمن اخذ تایید شورای تامین استان ورزشگاه خانگی آن باشگاه در رقابت‌های پیش رو به ضرب الاجل تعیین و اعلام شود. بدیهی است عدم تحقق شرایط میزبانی موجب لغو رقابت مذکور و ارجاع پرونده مسابقه به ارکان قضایی فدراسیون فوتبال می‌شود.»

لازم به ذکر است این مکاتبات به مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان و رئیس هیات فوتبال استان کرمان (بعنوان نماینده فدراسیون در استان مربوطه) ابلاغ شده است.

لذا با توجه به نکات فوق الذکر، باشگاه استقلال خواهان رعایت عدالت و بازی در ورزشگاهی است که دارای مجوزهای لازم از نهادهای ذیصلاح باشد و بازی باید با حضور تماشاگران ‌‌مطابق آنچه در نامه سازمان محترم لیگ به باشگاه مس رفسنجان اعلام شده، برگزار شود.

با سپاس، علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال

رونوشت 
۱. جناب آقای قنبرزاده، نایب رئیس محترم فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته مسابقات جهت استحضار 
۲. جناب آقای کشوری فر، سرپرست محترم سازمان لیگ جهت استحضار

دیدگاه‌ها