کد خبر : 1970796 | 15 مهر 1402 ساعت 04:30 | 29.5K بازدید | 16 دیدگاه

دریافت سوپرجام بعد از یک بازی لیگ برتری

پرسپولیس از این فرش قرمز خاطره خوبی ندارد

پرسپولیس در حالی قرار است پس از پایان مسابقه با گل گهر سیرجان جام قهرمانی سوپرجام فوتبال ایران را دریافت کند که از این مراسم یک خاطره بد دارد.

پرسپولیس از این فرش قرمز خاطره خوبی ندارد

به گزارش ورزش سه قرار است بعد از پایان دیدار یکشنبه شب پرسپولیس مقابل گل گهر از هفته هفتم لیگ برتر جام قهرمانی سوپرجام فوتبال ایران به پرسپولیس اهدا شود. اتفاقی که قاعدتا باید در نخستین دیدار فصل جدید رخ می‌داد اما به خاطر غیبت تماشاگران در آن مسابقه و البته مصادف شدن آن مسابقه با ایام عزاداری این اتفاق چیزی بیش از دو ماه عقب افتاد.

با این حال پرسپولیس از گرفتن جام قهرمانی سوپرجام بعد از یک بازی لیگ برتری خاطره خوشی دارد. حدود چهار سال قبل و در تاریخ 9 آبان 1398 تیم پرسپولیس به سرمربیگری گابریل کالدرون مقابل ماشین سازی تبریز با مربیگری رسول خطیبی قرار گرفت و در نهایت در آن مسابقه خانگی بدون گل متوقف شد؛ این اولین مسابقه خانگی آن فصل بود که پرسپولیس امتیاز از دست می‌داد و پایان تلخی داشت.

نکته عجیب آن مسابقه پنالتی دقیقه 90 پرسپولیس بود که با ضربه چیپ آرام علی علیپور کاپیتان پرسپولیس در آن لحظه از مسابقه از دست رفت و حامد لک دروازه‌بان وقت ماشین سازی به راحتی آن را مهار کرد.

1936711
1936712

بعد از آن مسابقه بود که پرسپولیس جام قهرمانی سوپرجام را به خاطر قهرمانی چند ماه قبل این تیم با رهبری برانکو ایوانکوویچ در هر دو رقابت لیگ برتر و جام حذفی بدون انجام بازی سوپرجام (درست مثل این فصل) دریافت کرد اما به خاطر تساوی تلخ مقابل ماشین سازی این جام به بازیکنان و هواداران پرسپولیس اصلا نچسبید.

حالا پرسپولیسی‌ها می‌ترسند که این اتفاق در بازی بعدی سرخ‌ها مقابل گل گهر تکرار شود و آنها در این بازی خانگی نتیجه نگیرند هر چند تیم فعلی یحیی گل محمدی با کیفیت‌تر و سرحال‌تر از تیم آن روزهای کالدرون به نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ها