کد خبر : 1970801 | 15 مهر 1402 ساعت 05:23 | 62.3K بازدید | 12 دیدگاه

نگاه حسرت‌بار یک سپاهانی به عیسی آل‌کثیر (عکس)

برایان دابو امیدوار است مسئولان باشگاه سپاهان هر چه زودتر مشکل او را نیز برای اضافه شدن به فهرست تیم برای بازی‌های رسمی حل کنند.

نگاه حسرت‌بار یک سپاهانی به عیسی آل‌کثیر (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، فصل گذشته سپاهان 5 بازیکن خارجی به خدمت گرفت که رناتو داسیلویرا، نیلسون جونیور، مانوئل فرناندز، اولیس کامسوبا و ایگور کاتاتائو بودند. برای فصل جدید مورایس تنها نیلسون را حفظ کرد و سایر خارجی‌های تیم از اردوی طلایی پوشان جدا شدند.

برای فصل جدید با وجود اینکه لیست سپاهان برای جذب چند بازیکن خارجی جا داشت، مورایس تنها دابو را به خدمت گرفت تا مرکز زمین به کمک تیم بیاید، اما قوانین مربوط به سقف بودجه سبب شده تا این هافبک که سابقه خوب و قابل اتکایی در لیگ یک فرانسه و سری آ ایتالیا دارد، همچنان در انتظار حضور در فهرست بازی‌های رسمی سپاهان باشد.

1936721

روزی که قرار بود سپاهان به مصاف الاتحاد برود، سرانجام پس از چند ماه مشکل آل‌کثیر برای اضافه شدن به فهرست رسمی تیم رفع شد، اما همچنان مشکلاتی در قرارداد دابو و باشگاه سپاهان وجود دارد، که این بازیکن بورکینافاسویی را از اضافه شدن به لیست تیم بازداشته است.

با تمام این‌ها همچنان دابو حضوری فعال در تمرینات سپاهان دارد و امیدوار است شرایط او هم به مانند عیسی آل‌کثیر پس از چندین هفته بلاتکلیفی مشخص شود. البته که در رقم خوردن این اتفاق خود این بازیکن هم نقش زیادی ایفا می‌کند و باید با مدیران باشگاه اصفهانی برای اصلاح مبلغ قراردادش و کاهش آن به توافق برسد تا کارت بازی او توسط مسئولان سازمان لیگ صادر شود.

سپاهان تا ساعتی دیگر در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان به مصاف صنعت نفت می‌رود و به نظر می‌رسد حداقل برایان دابو در این مسابقه هم غایب باشد.

1936722

دیدگاه‌ها