کد خبر : 1970805 | 15 مهر 1402 ساعت 06:00 | 16.4K بازدید | 8 دیدگاه

این شکست تلخ را می‌پذیرم اما

سرمربی احمد نور: VAR چه فایده‌ای دارد!

پیتسو موسیمانه، سرمربی آفریقایی الوحده امارات، پس از شکست 2-1 تیمش مقابل بنی یاس از عملکرد داور این مسابقه انتقاد کرد.

سرمربی احمد نور: VAR چه فایده‌ای دارد!

به گزارش ورزش سه، الوحده در شرایطی در این دیدار که در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم ادنوک لیگ برگزار می‌شد، شکست خورد که در دقیقه 25 دروازه بنی یاس را باز کرده بود اما در دقیقه 43، عبدالرحمان صالح، بازیکن این تیم، با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد تا الوحده در نیمه دوم با یک یار کمتر وارد مسابقه شود.

با این حال یاران احمد نوراللهی تا اواخر مسابقه برتری خود را حفظ کردند اما در دقیقه 84 اعلام یک پنالتی به سود بنی یاس باعث شد بازی به تساوی 1-1 برسد. اما این پایان کار نبود و در دقیقه 90+9 نیز بنی یاس گل دوم را به ثمر رساند تا الوحده بدون امتیاز از زمین خارج شود و پیتسو موسیمانه، سرمربی این تیم هم در خطر اخراج قرار بگیرد.

موسیمانه در نشست خبری بعد از این بازی گفت: من به عنوان مربی نمی‌توانم گلزنی را به بازیکنان یاد بدهم. ما در دو بازی اخیر به دلیل از دست دادن موقعیت‌های ساده شکست خوردیم.

او در ادامه گفت: از باخت ناراحتم و احساس ناامیدی دارم. من برای هدایت الوحده به امارات آمدم و نمی‌دانم زمانی که بازیکنان، بازی را کنترل می‌کنند اما با اشتباهات داوری مواجه می‌شوند، به آنها چه بگویم.

سرمربی الوحده با گلایه از داوری ادامه داد: امروز باخت برای ما قابل قبول نیست و من به خاطر اشتباهات داوری ناراحت هستم. بازیکنان بنی یاس حتی هم کارت زرد هم نگرفتند و با این شرایط نمی‌دانم چرا تکنولوژی کمک داور ویدئویی وجود دارد.

وی در پایان تاکید کرد: امروز استحقاق باخت را نداشتیم ولی من این شکست تلخ را می‌پذیرم. فقط نمی‌دانم دلیل استفاده از کمک داور ویدئویی چیست؟

دیدگاه‌ها