کد خبر : 1970808 | 15 مهر 1402 ساعت 05:03 | 16.5K بازدید | 12 دیدگاه

تلاشِ نافرجام مورایس برای حفظ خونسردی (عکس)

ژوزه مورایس در دومین سال حضور در راس کادر فنی سپاهان روزهای بسیار دشواری را سپری می‌کند.

تلاشِ نافرجام مورایس برای حفظ خونسردی (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، مورایس از همان روزهای ابتدایی فوتبال ایران خودش را به به عنوان یک مربی خونسرد و آرام در فوتبال ایران جا انداخت و رفتار او در بسیاری از برهه‌های حساس فصل هم غیر از این نبود. البته که او فصل گذشته در دیدار رفت برابر پیکان و همینطور مصاف برگشت برابر ملوان حسابی عصبانی به نظر می‌رسید. 

با تمام این‌ها آنهایی که لیگ برتر فوتبال ایران و اتفاقات پیرامون تیم فوتبال سپاهان پس از حضور مورایس را در ذهن دارند، بر خونسرد بودن سرمربی پرتغالی این تیم که یک مرتبه تا آستانه وداع با دنیا هم پیش رفته، صحه می‌گذارند.

با شروع فصل جدید اما شرایط برای مورایس در فوتبال ایران بسیار سخت‌تر از فصل گذشته شده است. او اگرچه توانست در 4 بازی ابتدایی با وجود دیدارهای سختی که مقابل تراکتور و استقلال و همینطور حضور در دربی اصفهان داشت، 4 برد خیره‌کننده کسب کند، اما به موازات آن حواشی زیادی اردوی تیمش را احاطه کرده بود، که این حاشیه‌ها سرانجام دامن طلایی‌پوشان اصفهانی را در اولین بازی آسیایی مقابل نیروی هوایی گرفت.

1936741

مورایس در فصل جدید با محدودیت‌های مربوط به قوانین جدید سقف بودجه روبرو بوده و در کنار آن با مصدومیت چند چهره‌ کلیدی تیمش نظیر نورافکن و کریمی هم مواجه شده است. آخرین اتفاق غیرمنتظره‌ای که این مربی پرتغالی آرام در ایران متحمل شد، لغو بازی برابر الاتحاد بود که شاید هضم آن برای یک مربی خارجی چندان ساده نباشد.

ثبت چند تصویر از سرمربی پرتغالی سپاهان در تمرین روز پنج‌شنبه طلایی‌پوشان اصفهانی نشان می‌دهد که مورایس این روزها شرایط بسیار دشواری را سپری می‌کند و فشار ناشی از اتفاقاتی که برای او و تیمش رخ داده، سبب تغییر چهره همیشگی او شده که معمولا لبخند به لب داشت، اما حالا استرس و نگرانی را به وضوح می‌توان در عکس‌های ثبت شده از این مربی در آستانه مصاف با صنعت نفت می‌توان مشاهده کرد.

دیدگاه‌ها