کد خبر : 1970818 | 15 مهر 1402 ساعت 08:05 | 37.2K بازدید | 6 دیدگاه

چشمک پاریس به یک نام غیرمنتظره؛

این باورنکردنی‌ترین شگفتی والیبال انتخابی‌المپیک است

تیم ملی والیبال بلژیک در آستانه صعود به المپیک قرار گرفت.

این باورنکردنی‌ترین شگفتی والیبال انتخابی‌المپیک است

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های امروز مسابقات والیبال انتخابی المپیک پاریس و از گروه سوم که در شهر جیان چین در حال برگزاری است، دو تیم کاندیدای صعود به المپیک یعنی کانادا و بلژیک به مصاف یکدیگر رفتند که این تیم‌ بلژیک بود که در کمال شگفتی کانادایی‌ها را با نتیجه سه بر یک شکست داد و با کسب چهارمین پیروزی ‌در رده دوم جدول گروه سه و منطقه صعود به المپیک قرار گرفت.

در این بازی جذاب بلژیکی‌ها ست‌های اول، سوم و چهارم را به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۴، ۳۰ بر ۲۸ و ۲۵ بر ۱۶ از آن خود کردند و کانادایی‌ها تنها ست دوم را پیروز شدند تا بلژیک با این پیروزی عالی حالا اگر در بازی آخر خود با سه امتیاز ممکن خارج شود در عین ناباوری همگان مستقیما به المپیک صعود کند.

در این دیدار سام درو، دسمت و فره رجرز بهترین بازیکنان بلژیک بودند و از مهره‌های موثر تیم خود به حساب می‌آمدند و در تیم کانادا نیز تیموتی مار روز خوبی را پشت سر گذاشت.

بازی آخر بلژیکی‌ها مقابل بلغارستان خواهد بود و باید دید شاگردان پلامن کنستانتینوف در تیم بلغارستان می‌توانند برای کانادا بازی را پیروز شوند و یا بلژیکی‌ها شگفتی را تکمیل خواهند کرد. خود کانادا نیز باید مقابل مکزیک قرار بگیرد که پیروزی این تیم تقریباً قطعی است.

1936787

دیدگاه‌ها