کد خبر : 1970819 | 15 مهر 1402 ساعت 08:22 | 40.7K بازدید | 24 دیدگاه

والیبال انتخابی المپیک؛

شاهکار تاریخی: والیبال آلمان جور فوتبالش را کشید

تیم ملی والیبال آلمان توانست با کسب پنجمین برد متوالی به المپیک صعود کند.

شاهکار تاریخی: والیبال آلمان جور فوتبالش را کشید

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های حساس مسابقات والیبال انتخابی المپیک در گروه یک بامداد امروز در شهر ریودوژانیرو برزیل تیم‌های آلمان و جمهوری چک به مصاف هم رفتند که تیم آلمان توانست با یک بازی زیبا با نتیجه سه بر صفر از سد جمهوری چک بگذرد و با کسب پنجمین برد بالاتر از ایتالیا، برزیل، ایران و کوبا، پس از دوازده سال به المپیک صعود کند.

در این دیدار شاگردان میخاییل وینیارسکی در تیم ملی والیبال آلمان توانستند ست‌های بازی را با نتایج ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۷ از آن خود کنند و با توجه به بازی رو در روی برزیل و ایتالیا، از همین الان آلمان به عنوان دومین تیم پس از فرانسه میزبان راهی المپیک ۲۰۲۴ شود.

1936789

در این مسابقه گئورگی گروزر با چهارده و موریتز ریچرت با ده امتیاز بهترین بازیکنان تیم ملی والیبال آلمان بودند و‌ نقش موثری در پیروزی تیمشان داشتند.

آلمانی‌ها که شانس چهارم صعود از گروه خود قبل از شروع مسابقات بودند، توانستند با درخشش گئورگی گروزر قطر پاسور سی و نه ساله خود شاهکار کنند و یک بار دیگر طعم حضور در المپیک را بچشند. بازی بعدی تیم ملی والیبال آلمان مقابل ضعیف‌ترین تیم گروه قطر است و یک برد سه بر صفر مقابل این تیم‌ انتظار آن‌ها را می‌کشد.

دیدگاه‌ها