کد خبر : 1970846 | 15 مهر 1402 ساعت 11:17 | 74.4K بازدید | 135 دیدگاه

شورای تامین استان کرمان تصمیم گرفت:

فوری: مس رفسنجان - استقلال با ۱۰۸۰ تماشاگر!

با تصمیم شورای تامین استان کرمان دیدار مس رفسنجان و استقلال با حضور حدود هزار تماشاگر برگزار می‌شود.

فوری: مس رفسنجان - استقلال با ۱۰۸۰ تماشاگر!

به گزارش "ورزش سه"، برگزاری دیدار استقلال و مس رفسنجان با حضور تماشاگر، به سوژه تنش‌های شب گذشته مدیران دو باشگاه تبدیل شد. جایی که علی خطیر به عنوان مدیرعامل آبی‌ها روی آنتن زنده شبکه ورزش تهدید کرد که چنانچه هواداران در بازی امروز وارد استادیوم نشوند، شاگردان نکونام از ورود به زمین مسابقه خودداری خواهند کرد.

استقلالی‌ها اعتقاد داشتند که دیدار امروز باید با حضور هواداران برگزار شود و در سمت مقابل نیز باشگاه مس رفسنجان اعلام کرد از این موضوع استقبال می‌کند ولی تصمیم‌گیرنده شورای تأمین استان کرمان است که باید نظر نهایی را در این خصوص صادر کنند.

1936836

صحبت‌های علی خطیر و سعید فتاحی به عنوان نماینده‌های دو باشگاه به مجادله لفظی طرفین انجامید و دقایقی پس از آن، باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای رسمی به رئیس فدراسیون فوتبال، خواستار برگزاری این بازی با حضور هواداران شد که در نهایت این موضوع با موافقت مسئولین برگزار کننده همراه شد.

شورای تأمین استان کرمان صبح امروز جلسه‌ای را برای تصمیم‌گیری در این خصوص تشکیل داد که طی آن مصوب شد دیدار امروز استقلال و مس رفسنجان با ظرفیت 40 درصدی استادیوم برگزار شود تا هواداران برای تماشای این مسابقه، وارد ورزشگاه شوند.

از آنجایی که استادیوم شماره 2 شهدای مس رفسنجان دارای 2700 صندلی برای حضور هواداران است، در نتیجه 1080 تماشاگر می‌توانند این مسابقه را از نزدیک مشاهده کنند.

هنوز جزئیاتی درخصوص نحوه بلیت‌فروشی این دیدار اطلاع‌رسانی نشده است. دیدار استقلال و مس رفسنجان امروز از ساعت 17:45 برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها