کد خبر : 1970918 | 15 مهر 1402 ساعت 15:45 | 11.5K بازدید | 11 دیدگاه

نگران او نباشید

دفاع قاطعانه انریکه از امباپه: مگر او سوپرمن بود!

لوئیس انریکه در نشست خبری امروز خود از کیلیان امباپه در مقابل انتقادات اخیر دفاع کرد.

دفاع قاطعانه انریکه از امباپه: مگر او سوپرمن بود!

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه پس از بازی‌های ناامیدکننده‌ اخیرش، از انتقادات در امان نمانده ولی می‌تواند روی حمایت مربی‌اش، لوئیس انریکه، حساب کند. مربی اسپانیایی امروز در نشست خبری بازی با رن، قاطعانه از ستاره تیمش حمایت کرد.

1927480

امباپه که هشت گل در هشت بازی در تمامی رقابت‌ها به ثمر رسانده، تلاش دارد در بازی فردا به سه بازی دوری از گلزنی خود پایان دهد. او برابر مارسی، کلرمون و نیوکسل نتوانست گل بزند. سه بازی بدون گل که برای امباپه آمار خوبی نیست. به خصوص افت او برابر نیوکسل که به قیمت شکست 4-1 پی اس جی تمام شد، انتقادات را به اوج رساند.

انریکه در دفاع از امباپه گفت: «یادم است که دو سه هفته پیش در همین اتاق، اینجا از من پرسیدند که آیا ما به کیلیان وابسته هستیم، زیرا او هفت یا هشت گل زده است. او در آخرین بازی‌هایش گل نزده اما این در فوتبال عادی است. امباپه الان 100 درصد آماده است.»

1936629

انریکه ادامه داد: «او وقتی هشت گل می‌زند، سوپرمن نیست و وقتی گل نمی‌زند هم بازیکنی معمولی نشده است. همه چیز را سیاه و سفید نبینیم چون همیشه تفاوت‌هایی ظریف وجود دارد. کیلیان یک بازیکن حیاتی و تعیین‌کننده برای ماست. بله، او از هر جهت یک بازیکن تعیین‌کننده است. هدف من به عنوان یک مربی این است که نقاط قوت او را برجسته کنم و اشتباهاتش کم و کمتر شوند.»

دیدگاه‌ها