کد خبر : 1970928 | 15 مهر 1402 ساعت 16:05 | 39.9K بازدید | 26 دیدگاه

دراکسلر فاش کرد

اعتراف صادقانه: به‌خاطر پول از PSG به قطر رفتم

یولیان دراکسلر نقش پول و مسائل اقتصادی در ترک پی اس جی و رفتن به الاهلی قطر را مهم عنوان کرد.

اعتراف صادقانه: به‌خاطر پول از PSG به قطر رفتم

به گزارش "ورزش سه"، دراکسلر پس از چند فصل بازی برای پی اس جی در نهایت از این تیم جدا شد و به الاهلی پیوست. او جایگاهش در پی اس جی را از دست داده بود و لوئیس انریکه به وی گفته بود که اگر امسال بماند، جایی در ترکیب نخواهد داشت. در نهایت او متقاعد شد که پس از سال‌ها از فوتبال اروپا خارج شود.

1927080

ستاره آلمانی در این رابطه گفت: «پس از 12 سال بازی در اروپا، تنها به تجربه یک فرهنگ جدید و شرکت در یک پروژه هیجان‌انگیز در جهان عرب نیاز داشتم. البته اگر بگویم فاکتور اقتصادی قضیه برایم مهم نبود، دروغ گرفته‌ام و این برایم مهم بود. شاید هدف اولم نبود ولی مطمئنا از لحاظ اقتصادی می‌خواستم انتخاب درستی داشته باشم.»

دراکسلر ادامه داد: «چرا قطر و چرا بوندسلیگا، یا یک لیگ اروپایی دیگر خیر؟ به زبان ساده بگویم که دوست داشتم دوباره فوتبال بازی کنم و به طور منظم هر هفته در میدان باشم. می‌توانستم در پی اس جی بمانم، پولم را بگیرم و بازی نکنم ولی این موردعلاقه‌ام نبود.»

دراکسلر در پایان گفت: «اگرچه ممکن است دوست نداشته باشید این را بشنوید، اما فوتبال در جهان عرب به سرعت در حال توسعه است. ساختارهایی از طریق سرمایه گذاری‌های مالی بزرگ ساخته می‌شوند که ممکن است در آینده به خوبی با فوتبال اروپا رقابت کنند و در دراز مدت، قطعاً می‌توانند به این هدف برسند.»

دیدگاه‌ها