کد خبر : 1970971 | 15 مهر 1402 ساعت 18:30 | 24.3K بازدید | 7 دیدگاه

وفای به عهد مربی مشهور آرژانتینی پس از اخراج

خورخه سامپائولی به یکی از هواداران فلامینگو که در خیابان کار می‌کرد، هدیه‌ای داد و از او تشکر ویژه‌ای هم دریافت کرد.

وفای به عهد مربی مشهور آرژانتینی پس از اخراج

به گزارش "ورزش سه"،سامپائولی با وجود اینکه چند روز پیش از هدایت فلامینگو برکنار شد، دوست نداشت بدون اینکه با یکی از هواداران این تیم خداحافظی کند، از برزیل برود. او پنجشنبه تصمیم گرفت نزد یکی از هواداران که به او قول پیراهنش را داده بود، برود. او جان مارکز، یک فروشنده خیابانی است که در "Barra da Tijuca" کار می‌کند.

1937053

چند وقت پیش او که ماشین مربی را پشت چراغ راهنمایی دید، تصمیم گرفت برای درخواست پیراهن به او نزدیک شود. سامپائولی به او گفت که به تو قول می‌دهم قبل از اینکه برزیل را ترک کنم پیراهنم را برای تو بیاورم. دو روز پیش و یک هفته پس از رسمی شدن جدایی‌اش از باشگاه، مربی آرژانتینی برای عمل به قول خود پیش مارکز رفت.

1853312

این فروشنده خیابانی  برزیلی که در محله سانتا کروز زندگی می‌کند، گفت: «من چندی پیش سامپائولی را پشت چراغ قرمز دیدم. همیشه به در ماشینش می‌زدم، اما او هرگز به من توجه نمی‌کرد. یک روز با یکی از دوستانم صحبت می‌کردم که او نزد من آمد و وعده پیراهنش را به من داد. مدتی گذشت و از آنجایی که بارندگی زیاد بود، کار نمی‌کردم، اما پنجشنبه این اتفاق افتاد، او پنجره را پایین آورد و به من گفت، این همان پیراهنی است که قبل از ترک برزیل به تو قول داده بودم. من هم گفتم ممنونم. می‌توانم سر شما را ببوسم؟ او هم با خنده پاسخ مثبت داد و سرش را بوسیدم.»

دیدگاه‌ها