کد خبر : 1970973 | 15 مهر 1402 ساعت 18:24 | 3.2K بازدید | 5 دیدگاه

نتیجه بازی اصلا عادلانه نبود

سرآبادانی: هنوز حسرت بازی با ذوب آهن را می‌خورم

کاپیتان شمس آذر از گلش مقابل ذوب آهن به عنوان گلی تلخ یاد می‌کند و مدعی است حق آنها دستیابی به سه امتیاز این جدال بود.

سرآبادانی: هنوز حسرت بازی با ذوب آهن را می‌خورم

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذری‌ها هنوز بازی با ذوب آهن را از یاد نبرده‌اند و مدعی‌اند اگر اتفاقات غیرفوتبالی نبود، در بدترین حالت سهم آنها یک امتیاز از این جدال بود. یوریا سرآبادانی، کاپیتان این تیم درباره بازی و اتفاقات آن گفت: با گذشت چند روز از این بازی هنوز ثانیه به ثانیه آن از جلوی چشمم عبور می‌کند و حسرت این بازی را می‌خورم. نتیجه بازی اصلا عادلانه نبود و در بدترین حالت حق تیم ما یک امتیاز بود.

ویدئو: 312768

وی درباره حواشی شکل گرفته درباره اتفاقات داوری و گل پذیرفته نشده آن گفت: خب طبق قوانین نمی‌توانیم درباره داوری حرف بزنیم. به نظرم گفتنی‌ها به اندازه کافی گفته شده و همه می‌دانند چه اتفاقاتی در این بازی افتاد. بدشانس هم بودیم که از فرصت‌های‌مان استفاده نکردیم.

سرآبادانی با قدردانی از هواداران این تیم که بار دیگر حامی آنها در این جدال خانگی بودند گفت: شرمنده آنها شدیم اما قطعا دیگر این اتفاق نخواهد افتاد. از بازی بعدی و در خانه قول می‌دهیم تحت هر شرایطی با امتیاز و پیروزی آنها را بدرقه کنیم و قدردان حمایت آنها باشیم. آنها بزرگترین بازو و حامی ما در فصل گذشته برای صعود بودند و ناراحتیم که در این فصل نتوانستیم اتفاق خوبی را تا به اینجا شکل دهیم. هر چند از نظر بازی شاید آنها راضی باشند اما وظیفه ماست که شرایط تیم را تغییر دهیم و با دستیابی به امتیاز به هدف خودمان برسیم.

کاپیتان شمس آذر در واکنش به اینکه یکی از مدعیان اصلی سقوط محسوب می‌شوند نیز گفت: کسر 3 امتیاز از نظر روحی روانی فشار زیادی به ما وارد کرد. در اصل اکنون ما چهار امتیازی هستیم و دو سه پله بالاتر می‌توانستیم باشیم و این شرایط از نظر روانی نیز روی نتایج بعدی ما تاثیرگذار بود. با این حال اینکه می‌گویند مدعی سقوط اصلا قابل قبول نیست. شرایط خوبی را در آینده شکل خواهیم داد تا به جایگاه مناسبی برسیم و از پایین جدول فاصله بگیریم.

دیدگاه‌ها