کد خبر : 1970998 | 15 مهر 1402 ساعت 19:42 | 91.1K بازدید | 67 دیدگاه

درخواست کاپبتان برزیل از هواداران ایرانی: صبور باشید

کاپیتان تیم ملی والیبال برزیل گفت: با توجه به تغییر نسلی که در تیم ملی والیبال ایران صورت گرفته و چند بازیکن تغییر کردند، طبیعی است که هنوز شکل تیمی به خود نگرفتند.

درخواست کاپبتان برزیل از هواداران ایرانی: صبور باشید

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران در ششمین مسابقه خود در این رقابت‌ها از ساعت 16:30 دقیقه امروز به مصاف برزیل پرافتخارترین تیم والیبال جهان رفت و سه بر صفر مغلوب حریف شد.

برونو رزنده کاپیتان تیم ملی والیبال برزیل پس از دیدار مقابل ایران اظهار کرد: به نظرم بازی سختی بود. میدانستیم که بازیکنان تیم ایران از سرویس‌های خوبی استفاده می‌کنند. در ابتدای ست اول نیز خیلی جنگنده ظاهر شدند. در طول بازی نیز از سرویس‌های خوبی استفاده کردند و جنگنده بودند و به همین دلیل عملکردمان به مشکل برخورد.

رزنده با اشاره به عملکرد تیم برزیل عنوان کرد: با ارائه بازی خوب، استفاده از سرویس‌های قدرتمند و دفاع‌های خوب پیروزی درخشانی را مقابل تیم فوق‌العاده ایران به دست آوردیم. حالا باید روی آخرین مسابقه‌مان که مقابل ایتالیا برگزار می‌شود، تمرکز کنیم.

1937133

بازیکن تیم ملی برزیل افزود: با توجه به تغییر نسلی که در تیم ملی والیبال ایران صورت گرفته و چند بازیکن تغییر کردند، طبیعی است که هنوز شکل تیمی به خود نگرفته است. در حال حاضر باید صبر داشته باشند چرا که این بازیکنان جوان برای اثبات خود در ترکیب تیم نیاز به زمان دارند.

او درباره تیم ایران عنوان کرد: اما مثل همیشه ایران تیمی فوق العاده است که حالا بازیکنان جوان بی‌نظیری در ترکیب خود دارد. همچنین بازیکنان جوان خوبی نیز هنوز در حال اضافه شدن به ترکیب این تیم هستند. قطعا در آینده ایران دوباره به جمع تیم‌های قدرتمند دنیا باز خواهد گشت.

وی در پایان گفت: هدف برزیل صعود به رقابت‌های المپیک پاریس است که امیدوارم به این هدف دست پیدا کنیم. می‌خواهیم هرچه در توان داریم به نمایش بگذاریم تا فردا این هدف محقق شود.

دیدگاه‌ها