کد خبر : 1971019 | 15 مهر 1402 ساعت 20:37 | 17.2K بازدید | 32 دیدگاه

بازیکنانم را در تعطیلات بدهید!

نکونام: یک گل نه، باید بیشتر می‌زدیم

سرمربی استقلال معتقد است توانایی برد پُرگل‌تر مقابل مس رفسنجان را داشتند.

نکونام: یک گل نه، باید بیشتر می‌زدیم

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام پس از پیروزی استقلال مقابل مس رفسنجان در نشست خبری عنوان کرد: این برد را به هواداران تبریک می‌گویم؛ به ویژه آنهایی که امروز آمده بودند و بعد از مدت‌ها ما توانستیم هواداران خودمان را ببینیم و به بازیکنان تیم هم خسته نباشید و تبریکم می‌گویم.

او به تعطیلی طولانی مدت لیگ برتر اشاره کرد و افزود: ما حدود 6 هفته  بازی نداشتیم و از شرایط مسابقه کاملا دور بودیم. چند بازیکن در تیم ملی بزرگسالان و تیم ملی امید داشتیم و این شرایط کار ما را سخت کرد و خیلی ناقص تمرینات را انجام دادیم. امروز هم ثمره این اتفاق را دیدید که در دقایق آخر خسته شده بودیم چون مسابقه رسمی نداشتیم و فقط دیدار تدارکاتی انجام دادیم که این شرایط کارمان را سخت‌تر می‌کرد.

سرمربی استقلال یادآور شد: امروز بچه‌ها زحمت کشیدند و در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و می‌توانستیم به گل برسیم و شاید هم دیر به گل رسیدیم. به نظرم در نیمه اول باید گل می‌زدیم و در نیمه دوم بعد از اینکه گل زدیم، باز هم موقعیت داشتیم ولی متاسفانه با بی‌میلی موقعیت‌ها را از دست دادیم و در 10 دقیقه آخر بازی تحت فشار قرار گرفتیم.

1937180

نکونام تصریح کرد: در دقایق آخر که تحت فشار قرار داشتیم، روی ضد حمله باید گل می‌زدیم ولی بچه‌ها استفاده نکردند. روی این مسئله کار کرده بودیم و می‌دانستیم تیم حریف فشار می‌آورد و تغییر تاکتیک می‌دهد تا بتواند به گل برسد. همه این مسائل را می‌دانستیم ولی به هر حال این اتفاق نیفتاد.

او اضافه کرد: اینکه توانستیم گل بزنیم و بازی را ببریم، نتیجه زحمات و تلاش تیم بود تا در شهری که مهمان بودیم و در مدت اخیر شرایط ایده‌آلی بخاطر حضور بازیکنان در اردوهای ملی نداشتیم، سه امتیاز را به دست بیاوریم.

سرمربی استقلال تاکید کرد: این سه امتیاز خیلی مهم بود و از همه هواداران که امروز به ورزشگاه آمدند، تشکر می‌کنیم و امیدوارم در تعطیلات شرایط طوری رقم بخورد که تیم کامل را در اختیار داشته باشیم و با نفرات بیشتر تمرین کنیم و آماده ادامه بازی‌ها شویم.

نکونام یادآور شد: فوتبال با هواداران خود قشنگ است. وقتی می‌بینیم در یک استادیوم هواداران جو خوبی برای تیم خود درست می‌کنند و تیم حریف را تحت فشار قرار می‌دهند، چرا نباید بازی با تماشاگر شود؟ فوتبال برای مردم است و باید بتوانند از آن استفاده کنند و لذت ببرند.

دیدگاه‌ها