کد خبر : 1971044 | 16 مهر 1402 ساعت 02:37 | 6.8K بازدید | 10 دیدگاه

ای کاش پرسپولیس جسورتر بود:

خط دفاعی النصر با کلین شیت بیگانه است

تنها کلین شیت النصر در هشت بازی اخیر مقابل پرسپولیس رقم خورده است.

خط دفاعی النصر با کلین شیت بیگانه است

به گزارش "ورزش سه"، النصر در 8 دیدار اخیر خود در تمامی مسابقات دروازه‌اش باز شده است غیر از یک دیدار، آنها مقابل پرسپولیس موفق به کلین شیت شدند.

نواف العقيدي دروازه‌بان تیم النصر در هشت بازی آخر النصر 10 گل دریافت کرده است و تنها یک کلین شیت ثبت کرده است و این آمار النصر در خط دفاعی نشان از ضعف آنها در خط دفاعی دارد.

با توجه به حضور لاپورت در قلب خط دفاعی این تیم در کارهای تدافعی آمار ضعیف‌تری نسبت به 4 تیم اول لیگ عربستان دارد، التعاون، الهلال، النصر و التحاد به ترتیب بالانشینان جدول لیگ روشن هستند که در این بین النصر با 12 گل خورده تقریبا 2 برابر دیگر تیم‌ها گل دریافت کرده است.

1937234

در بازی با النصر، اگر پرسپولیس با ذهنیت هجومی و جسارت بیشتری، مشابه بازی با الدحیل به میدان می‌رفت پتانسیل باز کردن دروازه النصر را داشت.

مهار نفرات هجومی النصر تقریبا غیر ممکن است، همانطور که النصر در بین 4 تیم برتر عربستان خط دفاعی ضعیف‌تری دارد اما با 26 گل زده برترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد و در 8 بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان، لیگ روشن و جام حذفی عربستان 26 گل به ثمر رسانده است.

شاگردان کاسترو در این 8 دیدار مقابل الهضم، الراد و ابها نیز به میدان رفته‌اند که هر 3 تیم قعرنشین لیگ عربستان هستند اما در آن بازی‌ها هم نتوانستند دروازه خود را بسته نگه دارند و گل خوردند، آنها در آخرین دیدار خود مقابل ابها به نتیجه 2-2 رسیدند و مقابل این رده پانزده جدول 2 گل دریافت کردند.

دیدگاه‌ها