کد خبر : 1971047 | 16 مهر 1402 ساعت 02:43 | 5.6K بازدید | 5 دیدگاه

ایگناسیو و دعای هواداران: دوگانه بازگشت فولاد!

فولاد در اولین نمایش خود با سرمربی اسپانیایی موفق شد تا در برابر هوادار با تک گل ساسان انصاری به پیروزی برسد.

ایگناسیو و دعای هواداران: دوگانه بازگشت فولاد!

به گزارش ورزش سه، فولاد خوزستان پس از چهار هفته کابوس وار و اخراج علیرضا منصوریان به ایگناسیو مارتنیز سرمربی اسپانیایی این فرصت را داد تا تیمشان را از بحران خارج کنند.

ایگناسیو که فرصت خوبی برای شناخت از تیمش داشت و اردوی تدارکاتی خوبی در تهران برگزار کرده بود و در چهار دیدار دوستانه هدایت فولاد را بر عهده داشت، روز گذشته در اولین دیدار رسمی تیمش عملکرد نسبتا خوبی از خود به جای گذاشت و در پایان روی یک پنالتی مشکوک توسط ساسان انصاری به گل رسید و موفق شد تا هوادار ۱۰ نفره را شکست بدهد.

فولاد با این برد سه امتیازی شد و از قعر جدول کمی فاصله گرفت و حالا در رتبه چهاردهم قرار گرفته است. مدیرعامل فولاد که اخیرا و با توجه به نتایج اخیر مورد انتقاد هواداران تیمش قرار گرفته بود، سعی دارد تا دل هواداران تیمش را به دست بیاورد و خود را در این برد سهیم کند.

1937239

شعبانی در مصاحبه‌ای که اکنون توسط رسانه باشگاهش منتشر شده، گفت: هماهنگی و اتحاد تیمی در بین اعضای تیم بیشتر شده و مارتینز خیلی خوب توانسته در مدت زمان کوتاهی که داشته روحیه از دست رفته شاگردانش را بازگرداند. اکنون این پیروزی و خودباوری که بازیکنان به دست‌ آوردند از نظر روحی کار ما را در آینده راحت‌تر می‌کند. وظیفه خود می‌دانم به نمایندگی از سوی مجموعه باشگاه سپاسگزاری خودم را از هواداران عزیز و حامیان همیشگی تیم فولاد خوزستان که در طی ۴ هفته گذشته علی رغم کسب نتایج ضعیف دست از حمایتشان نکشیدند، تقدیر کنم. امیدوارم با این پیروزی گوشه‌ای از حمایت هواداران عزیز فولاد و خصوصا کارکنان سختکوش شرکت را جبران کرده باشیم.

دیدگاه‌ها