کد خبر : 1971049 | 15 مهر 1402 ساعت 22:17 | 26.1K بازدید | 16 دیدگاه

بازگشت کاپیتان هم قربانی را نیمکت نشین نکرد:

مورایس برای بازی دادن یک بازیکن هرکاری می‌کند

محمد قربانی بازیکن جوان سپاهان مقابل صنعت نفت در پست جدیدی به میدان رفت.

مورایس برای بازی دادن یک بازیکن هرکاری می‌کند

به گزارش ورزش سه، محمد قربانی هافبک جوان سپاهان در این مسابقه زوج سیاوش یزدانی در قلب خط دفاعی سپاهان بود و نیلسون جونیور بازی را از نیمکت دنبال کرد.

مورایس در غیاب محمد دانشگر که به دلیل اخراج در بازی قبل در این مسابقه محروم بود، محمد قربانی را در قلب خط دفاعی قرار داد و این بازیکن عملکرد خوبی مقابل صنعت در پست جدید ارائه کرد.

با توجه به بازگشت محمد کریمی به ترکیب سپاهان و حضور دابو در لیست سپاهان، پیش بینی میشد که محمد قربانی کار را از روی نیمکت آغاز کند، اما مورایس با تصمیمی که گرفت او را در پست جدیدی به میدان فرستاد و او را نیمکت نشین نکرد.

1937245

ستاره جوان سپاهان در این فصل عملکرد چشم نوازی ارائه کرده است، او در هفته ابتدایی لیگ در غیاب محمد کریمی و امید نورافکن به خوبی در خط هافبک سپاهان ایفای نقش کرد و نگذاشت سپاهان در غیاب دو بازیکن اصلی در پست هافبک دفاعی خلا احساس کند.

کریمی پس از آن در مسابقات انتخابی المپیک به همراه تیم ملی امید عملکرد درخشانی در آن مسابقات به جای گذاشت و دوگل برای تیم ملی به ثمر رساند، او پس از بازگشت به اردوی سپاهان و حضور در لیگ قهرمانان آسیا مقابل نیروی هوایی عراق گلزنی کرد تا تمام این اتفاقات دلیلی شود که مورایس از او در پست غیر تخصصی بازی بگیرد و با نیمکت نشین کردن او را از فرم ایده آلی که دارد خارج نکند.

دیدگاه‌ها