کد خبر : 1971062 | 15 مهر 1402 ساعت 23:15 | 26.4K بازدید | 6 دیدگاه

گریه سرمربی معروف پس از شکست در دربی

ایوان یوریچ، سرمربی تورینو، در مصاحبه‌ بعد از بازی خود پس از شکست ۲-۰ مقابل یوونتوس در دربی دلا موله، شروع به اشک ریختن کرد.

گریه سرمربی معروف پس از شکست در دربی

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی کروات، پس از باخت تیمش در ورزشگاه آلیانز در تورین در روز شنبه به وضوح ناراحت بود. او در طول مصاحبه‌های پس از بازی خود، ابتدا با DAZN و سپس در یک کنفرانس خبری، تلاش کرد تا جلوی اشک‌هایش را بگیرد.

وقتی از یوریچ پرسیده شد که پس از باخت در یک دربی دیگر چقدر ناامید شده است، دیگر نتوانست جلوی خود را بگیرد و پاسخی نداد، لب پایین خود را گاز گرفت و به آرامی به میز سالن مطبوعات ورزشگاه آلیانز ضربه زد.

1937276

او سپس درباره احساس خود پس از این شکست گفت: «ما کامل نیستیم. من با یک ایده کارم را شروع کرده‌ام و خیلی از کارها را به خوبی انجام داده‌ایم، اما کارمان فعلا ناقص است. هنوز به اهدافم در تورینو نرسیده‌ام. یوونتوس به خوبی دفاع می‌کند، آنها مدافعان فوق‌العاده‌ای دارند و گلزنی وقتی به دفاع می‌روند، پیچیده است. گذر از آن دفاع مستحکم سخت است. گاهی اوقات، استفاده از کلیشه‌ها هنگام صحبت با هواداران آسان است. ناامیدی بزرگی وجود دارد. من دو سال و نیم است که اینجا هستم، افراد زیادی را در اینجا می‌شناسم، اما هنوز هم نتوانستم به اهدافم برسم. متاسفم، من از الان به بازی و دربی بعدی فکر می‌کنم.»

تورینو در حال حاضر با ۹ امتیاز از ۸ بازی در رده سیزدهم جدول سری آ قرار دارد و رقیب همشهری‌اش یوونتوس با ۱۷ امتیاز در رده سوم.

دیدگاه‌ها