کد خبر : 1971077 | 16 مهر 1402 ساعت 04:00 | 9.9K بازدید | 2 دیدگاه

تیم ازبکستانی به دنبال تمدید قرارداد بازیکن سابق تیم ملی

باشگاه متالورگ بیک‌آباد در سوپر لیگ ازبکستان به دنبال تمدید قرارداد دانیال ماهینی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران است.

تیم ازبکستانی به دنبال تمدید قرارداد بازیکن سابق تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، مدافع 29 ساله فوتبال کشورمان که بعد از پارگی رباط در پیکان در بازگشت به تیم آرمان گهر سیرجان رفت، از ابتدای فصل به تیم متالورگ بیک‌آباد ملحق شد و به دلیل نمایش‌های خوب در خط دفاعی این تیم حالا با پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی ازبک‌ها مواجه شده است.

سوپر لیگ ازبکستان با حضور 14 تیم دنبال می‌شود و با گذشت 21 هفته از بازی‌ها تیم متالورگ بیک‌آباد با 26 امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد. در هفته بیست و یکم بازی‌ها تیم متالورگ بیک‌آباد در مصاف با تورن به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت و جالب اینکه گل تیم متالورگ بیک‌آباد روی پرتاب اوت دانیال ماهینی رقم خورد. این مدافع بوشهری که هم در پست مدافع راست و هم در پست مدافع میانی توپ می‌زند پرتاب اوت‌های بلندی دارد و تیم متالورگ بیک‌آباد هم در بیشتر بازی‌ها از این توانمندی دانیال ماهینی سود برده است.

1937318

دانیال ماهینی در ایران قهرمانی در لیگ برتر را به همراه استقلال خوزستان تجربه کرد و به همراه این تیم درلیگ قهرمان آسیا هم بازی کرده است. او که در زمان کارلوس کی روش به اردوی تیم ملی دعوت می‌شد در ایران سابقه بازی در تیم های سایپا – ملوان و پیکان را در کارنامه دارد. پارگی رباط در پیکان کمی او را از لیگ برتر دور کرد.

دیدگاه‌ها