کد خبر : 1971083 | 16 مهر 1402 ساعت 00:52 | 8.1K بازدید | 13 دیدگاه

جنوا 0-1 میلان: صدرنشین فرصت‌طلب

میلان در بازی خارج از خانه مقابل جنوا با نتیجه 1-0 برنده شد و به صدر جدول سری A صعود کرد.

جنوا 0-1 میلان: صدرنشین فرصت‌طلب

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های میلان و جنوا در چارچوب رقابت‌های هفته هشتم سری A از ساعت 22:15 امشب به مصاف هم رفتند.

ویدئو: 313021

نیمه اول این دیدار بدون هیجان و خیلی معمولی پیش رفت که دو تیم برخلاف پیش بینی‌ها یک بازی نه‌ چندان جذاب از خود نشان دادند.

میلان سعی داشت از حریف پیشی بگیرد و در نیمه اول به گلزنی برسد تا از برتری خود محافظت کند که جنوا در مقابل با ارائه بازی تدافعی مانع از پیشروی شاگردان استفانو پیولی می‌شد.

1937329

پس از اینکه تیم میهمان نتوانست در نیمه اول دروازه جنوا را باز کند، پیولی نیمه دوم را با اضافه کردن رافائل لیائو و کریستین پولیشیچ به ترکیب آغاز کرد.

سرمربی ایتالیایی امیدوار بود حضور این دو بازیکن و تغییر رویه تیمش، اثری روی نتیجه بازی داشته باشد اما بازی در نیمه دوم تفاوت چندانی با نیمه نخست نداشت.

دقیقه 65 لیائو موفق شد یک خطر جدی روی ارسال آلساندرو فلورنزی ایجاد کند اما ضربه سر او توسط دروازه‌بان به خوبی مهار شد و راهی به دروازه نیافت.

1937327

این دیدار بی روحیه تا جایی ادامه یافت که بالاخره پولیشیچ موفق شد گلزنی کرده و نتیجه بازی را عوض کنید. ستاره آمریکایی دقیقه 87 گل زد.

پولیشیچ پشت به دروازه ارسال یونس موسی را با پای راست کنترل کرد که به نظر می‌رسید سپس توپ به آرنج او برخورد می‌کند. این بازیکن از تعلل مدافعان استفاده کرده و پس از چرخش به سمت دروازه با ضربه پای چپ تیمش‌ را پیش انداخت. این گل مورد اعتراض بازیکنان جنوا قرار داشت اما داور از VAR برای بازبینی استفاده نکرد.

در جریان وقت‌های اضافه بازی مایک ماینان، دروازه‌بان میلان، اخراج شد. او روی یک ارسال پشت مدافعان سعی کرد خارج از محوطه جریمه فرصت خطرآفرینی مهاجم حریف را از بین ببرد که با زانو به او ضربه زد. داور پس از بررسی VAR او را با کارت قرمز جریمه کرد تا میلان لحظات پایانی بازی را با یک بازیکن کمتر دنبال کند.

1937330

به دلیل اینکه میلان تمام تعویص‌هایش را انجام داده بود، ماینان دستکش و لباس خود را به اولیویه ژیرو داد تا او به جای این دروازه‌بان برای لحظات باقی مانده فرصت نگهبانی از دروازه تیمش‌ را داشته باشد.

در وقت‌های اضافه تنها میلان دروازه‌بان از دست نداد و جوزپ مارتینز از جنوا هم با دریافت دومین کارت زرد خود اخراج شد تا دروازه‌بان ذخیره میزبان وارد زمین شود. اتفاقات دقایق پایانی بازی موجب شد تا 15 دقیقه وقت اضافه در نظر گرفته شود.

گلزنی او موجب شد تا میلان در نهایت این دیدار را با برتری 1-0 پشت سر بگذارد و در شبی که اینتر به تساوی رسیده بود، صدر جدول را از آن خود کند.

دیدگاه‌ها