کد خبر : 1971094 | 16 مهر 1402 ساعت 06:01 | 18.8K بازدید | 78 دیدگاه

کمک داور جنجالی پرسپولیس- ذوب محروم نشد!

برخلاف اظهار نظر رئیس کمیته داوران فدراسیون، کمک داور دیدار پرسپولیس و ذوب محروم نشده است.

کمک داور جنجالی پرسپولیس- ذوب محروم نشد!

به گزارش "ورزش سه"، مسابقه رفت مرحله نخست مقدماتی جام جهانی 2026 در قاره آسیا در حالی ظهر روز پنج‌شنبه هفته جاری بین تیم‌های ملی مالدیو و بنگلادش برگزار می‌شود که قضاوت این بازی را تیم داوری ایرانی برعهده دارد و سید وحید کاظمی داور وسط است، اما نکته جالب توجه حضور یکی از کمک‌های جنجالی لیگ برتر در این دیدار خواهد بود.

آرمان اسعدی در حالی به عنوان کمک داور این مسابقه حساس بین المللی انتخاب شده که در هفته سوم لیگ برتر همین فصل قضاوت جنجالی داشت و در دیدار پرسپولیس و ذوب آهن یک تصمیم سرنوشت‌ساز علیه تیم اصفهانی گرفت.

1937359

اسعدی که در دیدار هفته دوم بین پرسپولیس و ذوب آهن به عنوان کمک داور اول در ورزشگاه آزادی حضور داشت، در دقایق پایانی در یک صحنه کاملا واضح، آفساید گئورگی گولسیانی را اعلام نکرد تا سرخ پوشان توسط این مدافع پیشتاخته گرجستانی به گل تساوی دست پیدا کنند و شکست نخورند.

پس از دیدار پرسپولیس و ذوب آهن و تایید اشتباه اسعدی توسط تمام کارشناسان، خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال نیز از محرومیت این کمک داور خبر داده بود، اما حالا شاهد هستیم او به رقابت‌های بین المللی نیز اعزام می‌شود!

اسدی چندی پیش در مسابقه تیم‌های باشگاهی الزورا عراق و العربی کویت از گروه C منطقه غرب آسیا در ای‌اف‌سی کاپ به عنوان کمک داور حضور داشت و حالا باید در دیدار ملی بین تیم‌های مالدیو و بنگلادش نیز فعالیت کند.

دیدگاه‌ها