کد خبر : 1971115 | 16 مهر 1402 ساعت 07:48 | 30.9K بازدید | 16 دیدگاه

کل تیم ژسوس در فیفا دی رفتند

مورد عجیب الهلال: 18 بازیکن ملی‌پوش!

الهلال در شرایطی توانست صدرنشین لیگ عربستان شود که 18 بازیکن این تیم راهی فیفا دی شدند.

مورد عجیب الهلال: 18 بازیکن ملی‌پوش!

به گزارش "ورزش سه"، الهلال در دیدار خارج از خانه برابر الاخدود کار سختی نداشت و توانست با سه گل به پیروزی برسد. پس از پیروزی التعاون، آبی پوشان صدرنشینی را از دست داده بودند و توانستند پس از 24 ساعت، رتبه نخست را مجددا از آن خود کنند.

پیش از برگزاری این بازی، فهرست بازیکنان ملی پوش برای حضور در تیم‌های ملی مختلف طی فیفا دی پیش رو اعلام شد که نکته جالب و قابل توجه، حضور 18 بازیکن الهلال در اردوهای مختلف است.

در فهرست اخیر روبرتو مانچینی، نام 12 شاگرد ژرژ ژسوس دیده می‌شود. از خط دروازه گرفته تا پیکان نوک خط حمله، الهلال نماینده‌ای در تیم ملی عربستان دارد که در نوع خود منحصربفرد و عجیب است.

علاوه بر این، آبی‌های ریاض نمایندگانی در دیگر تیم‌های ملی دارند. نیمار از جمله این نفرات است که باید در اردوی تیم ملی برزیل جهت دو دیدار مقدماتی جام جهانی مقابل اروگوئه و ونزوئلا حضور پیدا کند. یاسین بونو نیز برای دیدارهای مراکش در فیفا دی اکتبر از جمله دیدار تدارکاتی مقابل ساحل عاج دعوت شده است.

1937393

صربستان باید دو دیدار از مرحله مقدماتی یورو برابر مجارستان و مونته نگرو برگزار کند و به همین دلیل، سرگئی میلینکوویچ ساویچ و الکساندر میتروویچ نیز در اردوی تیم ملی کشورشان شرکت خواهند کرد.

پرتغال در مرحله مقدماتی یورو باید مقابل اسلواکی و بوسنی به میدان برود و روبن نوس نیز تمرینات الهلال را برای حضور در تیم ملی ترک می‌کند. و در نهایت اینکه کالیدو کولیبالی نیز برای جدال دوستانه مقابل کامرون، در اردوی تیم ملی سنگال حاضر خواهد شد تا جمع بازیکنان ملی پوش الهلال به عدد 18 برسد.

دیدگاه‌ها