کد خبر : 1971138 | 16 مهر 1402 ساعت 10:59 | 52.3K بازدید | 31 دیدگاه

اعتراف پپ: ستاره محبوبم آرتتا را ترجیح داد

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، اعتراف کرد که علاقه زیادی به جذب دکلان رایس در تابستان امسال داشته است.

اعتراف پپ: ستاره محبوبم آرتتا را ترجیح داد

به گزارش "ورزش سه"، رایس یکی از جذاب‌ترین بازیکنان در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته بود که بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی مشتاق به خدمت گرفتنش بودند. 

آرسنال مدعی اصلی جذب این بازیکن بود و از سوی دیگر منچسترسیتی هم پیشنهادی برای جذب او ارائه کرد که از سوی وستهم رد شد و آن‌ها تصمیم گرفتند که وارد جنگ جدی با توپچی‌ها نشوند تا او در نهایت راهی ورزشگاه امارات شود. 

علاقه میکل آرتتا به این ستاره انگلیسی به حدی بود که آرسنال تصمیم گرفت رکورد نقل و انتقالاتش را برای او بشکند و مبلغی در حدود 115 میلیون یورو برای انتقالش به این باشگاه هزینه کند، اقدامی که بسیاری آن را زیر سوال بردند. 

1930766

گواردیولا در آستانه دیدار جذاب و حساس برابر آرسنال درباره این انتقال گفت: «مطمئنا همه از این موضوع باخبر هستند که سیتی علاقه زیادی به رایس داشت. ما واقعا او را می‌خواستیم. او قرار نبود صرفا فقط وقتی که رودری مصدوم است در زمین حضور داشته باشد. 

اما در نهایت این آرسنال بود که اصرار بیشتری داشت و او را بیشتر می‎‌خواست. شاید باید بپذیرم که آرتتا متقاعدکننده‌تر از من رفتار کرد یا شاید هم مسئله مربوط به باشگاه آرسنال یا پیشنهاد آنها بود. ما توانایی ارائه پیشنهاد کمتری را داشتیم و به همین دلیل او به آرسنال رفت.»

دیدگاه‌ها