کد خبر : 1971156 | 16 مهر 1402 ساعت 12:45 | 231.2K بازدید | 69 دیدگاه

طلای با ارزش هانگژو یادمان نرود؛

والیبال در تاریک‌ترین روزهایش آبروداری کرد

تیم ملی والیبال ایران تنها ورزش گروهی ما بود که در هانگژو طلا گرفت.

والیبال در تاریک‌ترین روزهایش آبروداری کرد

به گزارش "ورزش سه"، بازی های آسیایی هانگژو چین امروز رسما به اتمام می‌رسد و ایران با کسب سیزده طلا، بیست نقره و بیست و یک برنز در رتبه هفتم جای گرفت.

یکی از این طلاهای ارزشمند را تیم ملی والیبال ایران کسب کرد؛ جایی که شاگردان بهروز عطایی توانستند اولین طلای کاروان ورزشی ایران را کسب کنند تا علاوه بر هت‌تریک در قهرمانی، به عنوان تنها ورزش گروهی ایران در بازی‌های آسیایی مدال طلا را به دست آورده باشند؛ آن هم در تاریک‌ترین دوران والیبال ایران!

والیبال در حالی این قهرمانی را به دست آورد که دیگر تیم‌های گروهی ایران در بازی آسیایی از فوتبال گرفته تا بسکتبال، هندبال، واترپلو، کبدی بانوان و آقایان از به‌دست آوردن آن محروم شدند. این قهرمانی نشان می‌دهد که محمد رضا داورزنی یکبار دیگر به تعهدات خود برای کسب مدال طلای این مسابقات عمل کرد؛ طلایی که اگر نبود همین رتبه هفتمی کاروان ایران هم از دست می‌رفت.

1931296

حالا باید دید کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش در حالی که تیم ملی والیبال ایران دچار بحران شده به داد این ورزش خواهند رسید یا خیر؛ والیبالی که سه دوره پیاپی در بازی‌های آسیایی طلا گرفته و حالا چشم انتظار کمک وزارت ورزش است تا با بودجه‌ای بیشتر و کمک های مالی، خود را برای سال سخت آینده آماده کند.

در حال حاضر تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران سرمربی ندارد و با توجه به خواست و فشار شدید هواداران والیبال به آوردن مربی خارجی و با توجه به بودجه فدراسیون عملا بدون کمک وزرات ورزش و کمیته المپیک حضور مربی خارجی درجه یک غیر ممکن خواهد بود.

هم اکنون توپ در زمین مسئولان ورزش کشور است و باید دید به داد فدراسیونی خواهند رسید‌ که در سه دوره از بازی‌های آسیایی طلا گرفته یا خیر.

دیدگاه‌ها