کد خبر : 1971157 | 16 مهر 1402 ساعت 12:49 | 81.8K بازدید | 31 دیدگاه

پنج برد اسلوونی پرپر شد

رسمی: پادشاه والیبال آسیا المپیکی شد

اسلوونی مقابل صربستان به پیروزی رسید ولی ژاپن مستقیم به المپیک صعود کرد.

رسمی: پادشاه والیبال آسیا المپیکی شد

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه مسابقات والیبال انتخابی المپیک پاریس در روز آخر رقابت‌ها تیم ملی والیبال اسلوونی توانست با نتیجه سه بر صفر از سد شاگردان ایگور کولاکوویچ در تیم ملی والیبال صربستان بگذرد و با کسب پنجمین پیروزی در رتبه سوم گروه یک قرار بگیرد.

اسلوونی با توجه به شکست سنگینی که دیروز در بازی با ژاپن خورد به دلیل ست شماری کمتر نسبت به تیم ملی والیبال ژاپن از صعود مستقیم به المپیک باز ماند تا شاگردان فیلیپ بلین در تیم ژاپن قبل از دیدار با آمریکا صعود خود را قطعی کنند. اسلوونی نیز شانس بالایی به دلیل امتیازات رنکینگی خوبش دارد و به احتمال زیاد سال آینده سهمیه خود را قطعی خواهد کرد.

در این دیدار تیم اسلوونی ست‌های بازی را با نتایج ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۱ پیروز شد تا انتخابی المپیک را با شش پیروزی و دو شکست به پایان برساند.

در این مسابقه میران کویونجیچ از صربستان با کسب پانزده امتیاز بهترین بازیکن از لحاظ امتیازی بود و در تیم اسلوونی هم راک موزیچ چهارده امتیاز به دست آورد. صربستان در این بازی حدود هفت امتیاز از دست داد تا تیم هایی که هنوز سهمیه المپیک نگرفته اند و امید به کسب سهمیه از طریق رنکینگ دارند خوشحال شوند.

دیدگاه‌ها