کد خبر : 1971158 | 16 مهر 1402 ساعت 12:39 | 34.7K بازدید | 17 دیدگاه

شاهکار رئال مادرید: همه رکوردها مال ماست!

رئال مادرید عملکرد درخشانی از شروع فصل جدید در لالیگا داشته و به نظر می‌رسد که عزمش را برای قهرمانی جزم کرده است.

شاهکار رئال مادرید: همه رکوردها مال ماست!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته نهم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف اوساسونا رفت و با چهار گل این تیم را در هم کوبید. 
نمایش درخشان جود بلینگام بار دیگر تحسین بسیاری از هواداران، کارشناسان و رسانه‌ها را برای او به همراه داشت و نقش مهمی را در کسب سه امتیاز این بازی و محکم کردن جایگاه رئال در صدر جدول رده‌بندی لالیگا ایفا کرد. 
همچنین به نظر می‌رسد که وینیسیوس جونیور هم بار دیگر در حال بازگشت به روزهای اوج است و او هم موفق شد شب گذشته یکی از چهار گل تیمش را وارد دروازه حریف کند تا نشان دهد که می‌تواند جانشینی شایسته برای کریم بنزما باشد. 

1937068

رئال مادرید در حالی با هشت پیروزی و تنها یک شکست که برابر اتلتیکو مادرید ثبت شده به صدر جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ اسپانیا تکیه زده که سایر رکوردهای لالیگا هم در حال حاضر در اختیار آنها قرار دارد. 
شاگردان کارلو آنچلوتی در حال حاضر با 20 گل زده بهترین خط حمله لالیگا را در اختیار دارند. آنها همچنین با شش گل خورده بهترین خط دفاعی این رقابت‌ها را هم به نام خودشان ثبت کرده‌اند تا نشان دهند که مصمم هستند عنوان قهرمانی را این فصل از بارسلونا پس بگیرند. 
هرچند باید دید که عملکرد بارسا در بازی امشب برابر گرانادا به چه شکل خواهد بود و آیا آنها بار دیگر عنوان بهترین خط حمله لالیگا را از رئال پس خواهند گرفت یا خیر.

دیدگاه‌ها