کد خبر : 1971162 | 16 مهر 1402 ساعت 13:05 | 26.3K بازدید | 8 دیدگاه

7 غیبت و 7 برد

مورد عجیب بارسلونا در غیاب لواندوفسکی!

روبرت لواندوفسکی امشب غایب بزرگ بارسا برابر گراناداست و تا یک ماه نیز نمی تواند تیمش را همراهی کند ولی آبی و اناری‌ها هرگز بدون او به مشکل نخورده‌اند.

مورد عجیب بارسلونا در غیاب لواندوفسکی!

به گزارش "ورزش سه"، بارسا امشب در لوس‌کارمنس گرانادا بدون روبرت لواندوفسکی مصدوم بازی خواهد کرد و همانطور که ژاوی هرناندز، سرمربی تیم، اعتراف کرد، جایگزینی برای این مهاجم کلاس جهانی وجود ندارد؛ برنده دو کفش طلای اروپا و آخرین پیچیچی لالیگا. 

1936173

شماره 9 بارسلونا پس از فیکس بودن در همه بازی های فصل، به جز در مایورکا، جایی که در نیمه دوم به میدان رفت، 6 گل به ثمر رسانده است. پنج گل در لیگ و یک گل در لیگ قهرمانان. با این حال، بارسا در فصل گذشته توانست غیبت مهاجم لهستانی را بدون مشکل پشت سر بگذارد: هفت بازی و هفت پیروزی. البته لازم به ذکر است که بارسا بدون لواندوفسکی پنج بازی از 7 بازی را با نتیجه 1-0 برد. 

چهار بازی از این هفت بازی در لالیگا بودند، با امتیازهایی که در نهایت برای قهرمانی کلیدی بودند: بارسا با گل عثمان دمبله اتلتیکو را در مادرید شکست داد. ختافه در نوکمپ با گل پدری شکست خورد. پدری برابر خیرونا در مونتیلیوی نیز ناجی بارسا شد و والنسیا هم در نوکمپ با گل رافینیا تسلیم شد.

1937467

بارسا بدون لوا در جام حذفی، به لطف گل به خودی ادر میلیتائو، مقابل رئال مادرید در برنابئو 0-1 برنده شد. همچنین در جام حذفی، مقابل اینترسیتی، بارسا بدون لواندوفسکی 3-4 با گل‌های رونالد آرائوخو، دمبله و آنسو فاتی پیروز شد. در لیگ قهرمانان اروپا، بارسا با دو گل فران تورس و یک گل مارکوس آلونسو و پابلو توره، ویکتوریا را در پلژن (2-4) شکست داد.

به جز فران تورس، مارکوس آلونسو و آرائوخو، هیچ یک از گلزنانی که در بازی های سال گذشته بدون لواندوفسکی گلزنی کردند، در گرانادا حضور نخواهند داشت.

باید دید امشب نیز بارسلونا غیبت لواندوفسکی را حس نخواهد کرد یا همه چیز متفاوت می‌شود.

دیدگاه‌ها