کد خبر : 1971169 | 16 مهر 1402 ساعت 13:23 | 12.2K بازدید | 13 دیدگاه

دیدار جالب هافبک عراقی و سرمربی استقلال بعد از بازی

منتظر محمد در رفسنجان هم فیکس نیست!

نمایش منتظر محمد هافبک عراقی مس رفسنجان در بازی روز گذشته تیمش مورد استقبال هواداران استقلال مواجه شده است.

منتظر محمد در رفسنجان هم فیکس نیست!

به گزارش "ورزش سه"، هافبک 22 ساله عراقی در فصل جاری فوتبال ایران یکی از خارجی‌های خبرساز محسوب می شود؛ او که در ابتدای فصل با استقلال قرارداد امضا کرد و در تمرینات تیم جواد نکونام هم حضور یافت، به خاطر پر شدن سقف بودجه آبی پوشان نتوانست در این تیم دوام بیاورد.

از این رو منتظر محمد ضمن امضای قرارداد سه ساله با استقلال به صورت قرضی و یکساله به مس رفسنجان رفت. کاپیتان تیم زیر 23 ساله‌های عراق به همین خاطر در بازی دیروز انگیزه زیادی برای درخشش مقابل استقلال داشت و اگرچه در نیمه دوم فرصت حضور در زمین را یافت، اما عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت.

1937480

منتظر محمد با نظر ساکت الهامی از دقیقه 82 به جای محمدنژادمهدی وارد زمین شد و با احتساب 6 دقیقه وقت اضافی دوم جمعا 14 دقیقه فرصت داشت. در همین مدت کوتاه هم اما بازیکن عراقی توانایی‌هایش را به نمایش گذاشت و با حضور در زمین بر بار هجومی نارنجی پوشان اضافه کرد.

منتظر محمد که در بیشتر شدن فشار حملات مس رفسنجان برای جبران گل خورده مقابل استقلال نقش زیادی داشت، در پایان مسابقه دیروز هم با جواد نکونام سرمربی آبی‌ها دیدار کرد و جالب اینکه نکونام به او بابت عملکرد خوبش تبریک گفت.

دیدگاه‌ها