کد خبر : 1971173 | 16 مهر 1402 ساعت 13:28 | 29.1K بازدید | 10 دیدگاه

کابوس ستاره سابق لیورپول: دیگر بازیکن بشو نیست

نبی کیتا، ستاره سابق لیورپول، بار دیگر مصدوم شده و ممکن است نتواند تیمش را در هفته‌های پیش رو همراهی کند.

کابوس ستاره سابق لیورپول: دیگر بازیکن بشو نیست

به گزارش "ورزش سه"، وردربرمن شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته هفتم بوندسلیگا به مصاف هوفنهایم رفت و با نتیجه 2-3 برابر این تیم شکست خورد. 

کیتا که از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان رفته بود، در دقیقه 59 به دلیل مصدومیت مجبور شد زمین بازی را ترک کند و حالا مشخص نیست که مشکلش در چه حد جدی است و تا چه زمانی قادر به همراهی این تیم نخواهد بود. 

بسیاری انتظار داشتند این بازیکن که پیش از این هم مدتی را به دلیل مصدومیت دور از میادین سپری کرده بود، در ترکیب اصلی وردربرمن در این دیدار حضور نداشته باشد اما اوله ورنر پس از پایان این بازی گفت که او قرار بود تنها 60 دقیقه بازی کند. 

1937486

این ستاره سابق لیورپول در حالی زمین بازی را ترک کرد که از ناحیه ماهیچه ران احساس درد داشت و بسیار ناراحت بود و این موضوع را به اطلاع کادر پزشکی تیمش هم رساند. 

باشگاه وردربرمن هنوز اطلاعات بیشتری را در این زمینه منتشر نکرده و مسئولان این تیم تنها ابراز امیدواری کرده‌اند که این مصدومیت جدی‌تر و بدتر از مصدومیت قبلی او نباشد. 

این بازیکن 28 ساله پیش از این در لیورپول هم بارها با مصدومیت‌های طولانی درگیر بود و این نگرانی وجود دارد که این شرایط بار دیگر در این باشگاه هم برای او تکرار شده باشد.

دیدگاه‌ها