کد خبر : 1971178 | 16 مهر 1402 ساعت 13:45 | 78.5K بازدید | 49 دیدگاه

مسی نگذاشت برادرم کابوس بارسلونا شود

دیگو میلیتو خاطره‌ای جالب از لیونل مسی و درخشش او در بازی برابر آرسنال در سال 2010 تعریف کرد.

مسی نگذاشت برادرم کابوس بارسلونا شود

به گزارش "ورزش سه"، دیگو میلیتو، ستاره آرژانتینی سابق اینتر، خاطره‌ای جالب از لیونل مسی تعریف کرد. میلیتو در اینتر یک اسطوره محسوب می‌شود و با گل‌های به یادماندنی او بود که نراتزوری در سال 2010 توانست فاتح لیگ قهرمانان شود.

او همراه برادرش گابی در تیم ملی آرژانتین سابقه بازی کنار لیونل مسی را دارند. میلیتو که میهمان کانال یوتیوب بوبو تی وی بود، تعریف کرد که چطور لیونل مسی به برادرش کمک کرد تا تبدیل به کابوس هواداران بارسا نشود.

1937498

گابی در بهترین بارسلونای تاریخ به عنوان مدافع بازی می‌کرد و در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان سال 2010 برابر آرسنال یک اشتباه بد مرتکب شد که نزدیک بود منجر به حذف بارسا شود.

دیگو در این رابطه گفت: «گابی برابر آرسنال فیکس بود و روی کنترل توپ اشتباه کرد تا آرسنال خیلی زود در نوکمپ به گل برسد. بازی رفت 2-2 مساوی شده بود. یادم است مدیر رسانه ای اینتر به ما گفت که بارسا یک گل عقب افتاده است. در واقع ما باید با برنده آن بازی در نیمه نهایی روبرو می شدیم. گابی بعدا به من گفت که مسی پس از آن اشتباه به او نزدیک شد و گفت خیالت راحت و نگران نباش. به خاطر تو هم که شده، سه گل می زنم. جالب اینکه مسی نه تنها به قولش عمل کرد که یک گل دیگر هم زد و بارسا با چهار گل او برنده شد.»

لازم به ذکر است که بارسا در نیمه نهایی برابر اینتر در مجموع دو بازی 3-2 شکست خورد و نتوانست به فینال برسد.

دیدگاه‌ها