کد خبر : 1971192 | 16 مهر 1402 ساعت 14:45 | 34.4K بازدید | 16 دیدگاه

بازی مرگ و زندگی: پاریس چه زود بحرانی شد

دیدار امشب پی اس جی در زمین رن برای پاریسی ها و به خصوص لوئیس انریکه یک بازی حیاتی محسوب می‌شود.

بازی مرگ و زندگی: پاریس چه زود بحرانی شد

به گزارش "ورزش سه"، رن و پاری سن ژرمن امشب در ساعت 22.15 به وقت تهران در رواژون پارک به مصاف هم می‌روند تا هفته هشتم لیگ یک به پایان برسد. پاری سن ژرمن بهترین روزهای خود را پشت سر نمی‌گذارد و این را می‌توان از آخرین نتایج تیم مشاهده کرد. شاگردان لوئیس انریکه پس از قبول شکست سنگین 4-1 مقابل نیوکسل در لیگ قهرمانان اروپا به این مسابقه رسیده اند.

1936191

علی‌رغم جدایی لیونل مسی و نیمار، تصور می‌شد پاریس با کیلیان امباپه به عنوان رهبر، شروعی امیدوارکننده داشته باشد ولی برای سرمربی اسپانیایی همه چیز به سناریویی پیچیده تبدیل شده و او هنوز به نیمه‌های فصل نرسیده ایم، یک بازی مرگ و زندگی پیش رو دارد. پاری سن ژرمن در فرانسه دیگر تیم مسلط و برتر سابق نیست. این روزها حواشی غیرورزشی پیرامون امباپه و چند بازیکن دیگر نیز گریبانگیر پاریس شده اند.

1935145

از اتهام امباپه به خاطر حضور در میهمانی های شبانه در پاریس، تا محرومیت یک جلسه‌ای رندال کولو موانی، اشرف حکیمی، لایوین کورزاوا و عثمان دمبله به دلیل شعارهای توهین آمیز همراه با رادیکال‌های تیم علیه مارسی، همه و همه باعث بحرانی تر شدن اوضاع شده اند.

رن رده ششمی به رهبری برونو ژنزیو که به تازگی نانت را 3-1 شکست داده، می‌خواهد از این موقعیتی که باشگاه پاریسی در آن گرفتار شده، بهترین استفاده را ببرد و به پیروزی برسد تا به موناکوی صدرنشین نزدیکتر شود. باید دید انریکه و شاگردانش امشب از این بازی جان سالم به در خواهند برد یا خیر.

دیدگاه‌ها