کد خبر : 1971199 | 16 مهر 1402 ساعت 15:14 | 11.8K بازدید | 11 دیدگاه

آبشک: سبک مارتینز و نکونام شباهت دارد

هافبک با تجربه فولاد تاکید دارد سرمربی اسپانیایی این تیم شرایط خوبی در تیم به وجود آورده است.

آبشک: سبک مارتینز و نکونام شباهت دارد

به گزارش "ورزش سه"، محمد آبشک که چندسالی است همراه فولاد خوزستان پستی و بلندی‌های فراوانی را پشت سر گذاشته است و حتی اوایل این فصل هم که تحت نظر علیرضا منصوریان لیگ را استارت زدند تحت فشار بی سابقه هواران‌شان بود، در رابطه با تغییرات کادر فنی این تیم و حضور ایگناسیو مارتینز عنوان کرد: تفکرات آقای مارتینز بر تیم فولاد قالب شده و در مسیر درست قرار داریم. وقفه ای که در لیگ برتر ایجاد شد، برای تیم ما خوب بود، اما از شرایط مسابقه به دور بودیم.

او ادامه داد: مربی و بازیکنان ما نیاز داشتند تا بیشتر باهم هماهنگ شوند و از یکدیگر شناخت پیدا کنند که این اتفاق رخ داد و تفکرات سرمربی به تیم ما قالب شد. از لحاظ بدنی هم توانستیم به شرایط مطلوبی برسیم و بدن‌های خود را برای ادامه لیگ آماده کنیم.

آبشک اضافه کرد: بعد از این وقفه هم شروع خوبی داشتیم و می‌توانستیم حتی گل های بیشتری در دیدار مقابل هوادار بزنیم، اما فرصت سوزی هایی بود ولی در نهایت با تلاش بچه ها توانستیم ببریم و دست پر از بازی که در آن برتر بودیم، خارج شویم و از آن رتبه ای که لایق تیم فولاد نیست، فاصله بگیریم.

هافبک سرخ پوشان خوزستانی درباره تغییر مربی این تیم و سبک بازی جدید فولاد ابراز کرد: فوتبال ایران با توجه به فوتبال بسته ای که تیم‌ها ارائه می‌کنند، فوتبال سخت و شرایط هر بازی هم متفاوت است ولی من فکر می‌کنم تفکرات مربی جدید ما مانند تفکراتی بوده که قبلا هم بر تیم ما حاکم بوده و می‌توانیم بگوییم که حتی کمی نزدیک به تفکرات جواد نکونام است و بچه‌ها هم با این سبک و سیاق آشنایی دارند که همین موضوع کمک زیادی به تیم ما کرد.

شماره 13 فولادی‌ها در رابطه با پنالتی که برای تیمش گرفته شد، اینگونه واکنش نشان داد: من فکر می‌کنم داور بازی می‌توانست در صحنه قبلی که به علی‌نژاد کارت داد، برای تیم ما پنالتی بگیرد،  اما با توجه به این که قضاوت اولش در لیگ بود، خوب سوت زد.

هافبک جنگنده فولاد در رابطه با حضور علیرضا فغانی و چند مهمان ویژه در ورزشگاه عنوان کرد: به نظر بنده آقای فغانی کلاس کاری بالایی دارد و یکی از بهترین داوران جهان است که در حق ایشان خیلی کم‌لطفی شده.

آبشک یادآور شد: از هواداران شریف و فوتبال فهم خوزستان و فولاد تشکر می‌کنم که ما را حمایت و تحمل کردند تا ما باز بتوانیم به شرایط قبل برگردیم و امیدوارم کادر مدیریتی فولاد تفکرات بزرگی برای این تیم داشته باشد که ما بتوانیم همیشه در بالاترین سطح باشیم چرا که فولاد از لحاظ امکانات و بازیکن هیچ چیزی از تیم‌های دیگر کم ندارد و چه بسا بیشتر هم دارد و شخصا امیدوارم که تصمیماتی برای فولاد گرفته شود که موجب رشد این تیم بزرگ شود.

دیدگاه‌ها