کد خبر : 1971206 | 16 مهر 1402 ساعت 15:50 | 23.5K بازدید | 15 دیدگاه

سوپرکاپ و خاطره تلخی که لک برای پرسپولیس رقم زد

پرسپولیس امشب و در پایان دیدار مقابل گل گهر سیرجان سوپرکاپ را دریافت خواهد کرد.

سوپرکاپ و خاطره تلخی که لک برای پرسپولیس رقم زد

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی در فصل موفق خود در پرسپولیس توانست قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی را در فصل گذشته به دست بیاورد تا سوپرکاپ نیز از آن سرخ‌ها شود. اکنون قرار است در پایان دیدار مقابل گل گهر سیرجان جام قهرمانی سوپرکاپ به اعضای پرسپولیس اهدا شود.

سرخ‌ها اما خاطره شیرینی از دریافت سوپرکاپ در استادیوم آزادی در ذهن ندارند. سال 98 و در شرایطی که این تیم توانسته بود به دبل قهرمانی دست یابد، سوپرکاپ در جریان دیدار مقابل ماشین سازی تبریز به اعضای این تیم اهدا شد. دیداری که پرسپولیس با هدایت گابریل کالدرون مقابل شاگردان رسول خطیبی قرار گرفت و در نهایت نتوانست مقابل حریف خود در استادویم آزادی به برتری دست یابد و به تساوی بدون گل رضایت داد.

در این بازی البته پرسپولیس در وقت اضافه صاحب موقعیت گلزنی از روی نقطه پنالتی شد که علی علیپور مامور زدن این ضربه شد. با این حال ضربه چیپ علی علیپور توسط حامد لک دروازه بان وقت ماشین سازی مهار شد تا آنها برای دستیابی به گل در این جدال ناکام بمانند و با چهره‌ای مغموم در پایان بازی برای دریافت جام قهرمانی در زمین حاضر شوند.

باید دید اینبار و در پایان دیدار مقابل گل گهر این تیم چه شرایطی را دنبال خواهد کرد و قادر خواهند بود با دستیابی به امتیاز مطلوب قاب قهرمانی خود را ثبت کنند یا خیر.

دیدگاه‌ها