کد خبر : 1971209 | 16 مهر 1402 ساعت 16:15 | 28.1K بازدید | 3 دیدگاه

مندیلیبار تنها ماند

مربی قهرمان اروپا در یک‌قدمی اخراج

خوزه لوئیس مندیلیبار که سویا را فصل گذشته قهرمان لیگ اروپا کرد، احتمالا در روزهای آینده از این تیم برکنار خواهد شد.

مربی قهرمان اروپا در یک‌قدمی اخراج

به گزارش "ورزش سه"، یوسف النصیری در آخرین ثانیه‌های بازی دیشب مقابل رایو یک امتیاز را برای سویا حفظ کرد، اما این احتمال وجود دارد که او نتواند سرمربی خود، خوزه لوئیس مندیلیبار، را نجات دهد. 

مربی ای که از وقفه بازی‌های ملی باید برای بازسازی تیمی بحران زده استفاده می‌کند. سویا در هشت بازی لالیگا تنها هشت امتیاز دارد (بازی اتلتیکو مادرید به تعویق افتاده) و در رده سیزدهم است و در لیگ قهرمانان نیز نتوانسته خوب نتیجه بگیرد.

1910327

همه چیز به ویکتور اورتا، مدیر ورزشی، بستگی دارد که بتواند جانشینی مناسب پیدا کند که بتواند جایگزین مندیلیبار شود و تضمین کند تیم را به رده های بالاتر سوق خواهد داد. سویا در 10 بازی ابتدای فصل، دو بازی را برده، هر دو در لیگ، چهار تساوی (از جمله دو دیدار در لیگ قهرمانان اروپا) و 4 شکست را نیز تجربه کرده است.

خوزه لوئیس مندیلیبار در پایان مارس گذشته مربی سویا شد تا این تیم را از موقعیت سقوط نجات دهد که موفق نیز بود. او متعاقباً موفق شد هفتمین لیگ اروپا را برای سویا به ارمغان بیاورد که به معنای کسب جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا نیز بود. اما با وجود این موفقیت بزرگ، آمار او در مجموع نگران کننده است. سویا در 16 بازی رسمی اخیر، دو بازی را برنده شده، 6 بازی را باخته و 8 تساوی نیز کسب کرده است.

1937548

طبق ادعای رسانه های اسپانیایی، احتمال برکناری مندیلیبار بالاست و سویا این روزها در جست‌وجوی گزینه‌ای مناسب است تا در فیفا دی او را جایگزین مربی قهرمان اروپا کند.

دیدگاه‌ها