کد خبر : 1971210 | 16 مهر 1402 ساعت 16:25 | 479.2K بازدید | 90 دیدگاه

آمریکا با هفت برد پیاپی در پاریس؛

قاطعانه‌ترین صعود به المپیک: ژاپن هم حریف نشد

تیم ملی والیبال آمریکا انتخابی المپیک را بدون شکست به اتمام رساند.

قاطعانه‌ترین صعود به المپیک: ژاپن هم حریف نشد

به گزارش "ورزش سه"، در‌ چارچوب روز آخر مسابقات والیبال انتخابی المپیک در توکیو ژاپن و از گروه اول مسابقات یک بازی جذاب برگزار شد. در این مسابقه تیم‌های صعود کرده ژاپن و آمریکا به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت این تیم ملی والیبال آمریکا بود که با نتیجه سه بر دو ژاپن را شکست داد تا شاگردان جان اسپرا بدون شکست و با هفت پیروزی و صعود مستقیم به المپیک این مسابقات را ترک کنند. ژاپن نیز با پنج پیروزی و به لطف ست شماری بهتر نسبت به اسلوونی مستقیما به المپیک رفت.

در این بازی جذاب ابتدا آمریکا ست اول را از آن خود کرد ولی در ادامه ژاپنی‌ها با کمک هواداران خود ست دوم و سوم را پیروز شدند. اما این تیم‌ پر تجربه آمریکا بود که توانست ست‌های چهارم و پنجم را ببرند و هفتمین پیروزی پی در پی خود را کسب کند.

1937550

در این دیدار کنتو میائورا قطر پاسور دوم ژاپنی‌ها با کسب بیست و هفت امتیاز بهترین بازیکن تیمش بود و در آمریکا نیز توماس جاشکه دریافت کننده این  تیم‌ با کسب نوزده پوئن عالی کار کرد تا تیم ملی والیبال آمریکا با هفت پیروزی و بدون شکست توکیو را ترک کند. ژاپنی‌ها نیز بالاتر از اسلوونی جواز حضور مستقیم در المپیک را گرفتند.

دیدگاه‌ها