کد خبر : 1971226 | 16 مهر 1402 ساعت 17:39 | 28.7K بازدید | 17 دیدگاه

مورینیو: برای رفتن به رئال، روی احساساتم پا گذاشتم

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، اعتراف کرد زمانی که تصمیم گرفت از اینتر به رئال مادرید برود، دیگر به شهر میلان بازنگشت تا احساساتش نظرش را تغییر ندهد.

مورینیو: برای رفتن به رئال، روی احساساتم پا گذاشتم

به گزارش "ورزش سه"، مربی پرتغالی از سال 2008 تا 2010 دو سال کامل را با نراتزوری سپری کرد و این تیم را در  فصل اول حضورش به اسکودتو و در فصل دوم به سه گانه هدایت کرد و به یک اسطوره در باشگاه تبدیل شد. او اما پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا تیم را ترک کرد و به رئال مادرید پیوست. مورینیو سه سال را در پایتخت اسپانیا گذراند و هشت سال بعد در لیگ برتر چلسی، منچستریونایتد و تاتنهام را هدایت کرد. در تابستان 2021، او به رم پیوست و عنوان قهرمانی لیگ کنفرانس را در اولین فصل حضور خود با این تیم به دست آورد.

مورینیو در صحبت با اسکای اسپورت، در مورد انتقال خود از اینتر به رئال مادرید صحبت کرد: "من همیشه با دیگران و با خودم بسیار صادق هستم. من می‌توانستم بعد از اولین فصل حضورم در اینتر به رئال مادرید بروم، اما قراردادم را امضا کرده بودم تا بیش از یک سال بمانم. من رابطه‌ای باورنکردنی با رئیس باشگاه، همسر و فرزندانش داشتم. من در پایان فصل اول به خانه موراتی رفتم و به این نتیجه رسیدیم که یک سال دیگر خواهم ماند. این پیروزی یا شکست در فینال لیگ قهرمانان اروپا نبود که زندگی من را تعیین می‌کرد، من از قبل می‌دانستم که قرار است چه کار کنم و می‌خواستم به رئال مادرید بروم. فرصت برای دومین بار پیش آمد و من می‌خواستم بروم، این لحظه‌ای از زندگی من بود که به خودم گفتم باید بروم چون رئال بزرگترین باشگاه است.

فراتر از بردن یا نبردن در لیگ قهرمانان، کار در رئال سخت بود. برای من راحت‌تر بود که به جای رقابت با بارسلونا در اینتر بمانم، یک اسکودتوی آسان دیگر را فتح می‌کردم، می‌توانستیم قهرمان باشگاه‌های جهان شویم، اما این برای من معنایی نداشت.

1937577

بازیکنان باهوش تیمم از قبل می‌دانستند که قرار است چه تصمیمی بگیرم، بعد از فینال لیگ قهرمانان به میلان برنگشتم، زیرا می‌ترسیدم احساساتم تغییر کند و دیگر هرگز به رئال مادرید نروم. من قبل از فینال مقابل بایرن مونیخ از امضای قرارداد با رئال مادرید خودداری کردم، اما به دلیل احساسات می‌ترسیدم به میلان برگردم."

دیدگاه‌ها