کد خبر : 1971234 | 16 مهر 1402 ساعت 18:31 | 5.7K بازدید | 16 دیدگاه

برایتون 2-2 لیورپول: باز هم نشد از سیتی جلو بزنند!

لیورپول در هفته هشتم لیگ برتر در خانه برایتون به مصاف این تیم رفت و با تساوی 2-2 به کار خود در این مسابقه پایان داد.

برایتون 2-2 لیورپول: باز هم نشد از سیتی جلو بزنند!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یورگن کلوپ بعد از یک پیروزی روحیه‌بخش در لیگ اروپا امروز در ورزشگاه ایمکس، خانه برایتون، به مصاف این تیم رفتند. لیورپولی‌ها خیلی زود دروازه‌شان را توسط آدینگرا باز شده دیدند ولی در دقایق پایانی نیمه اول با دو گل محمد صلاح این نیمه را با برتری به پایان بردند. در نیمه دوم برایتون توسط لوئیس دانک دومین گلش را زد و بازی را به تساوی کشاند. بازی در نهایت با تساوی 2-2 به پایان رسید.

ویدئو: 313057

پاس اشتباه ویرژیل فن‌دایک به الکسیس مک‌آلیستر و بی‌دقتی و تعلل او باعث شد سایمون آدینگرا، وینگر ساحل عاجی برایتون، از او توپ‌ربایی کند. آدینگرا بلافاصله تشخیص داد آلیسون هم دچار اشتباهی بزرگ شده و دروازه‌اش را خالی گذاشته است. آدینگرا با یک ضربه آرام و کات‌دار توپ را از کنار آلیسون وارد دروازه لیورپول کرد تا تیم یورگن کلوپ بار دیگر در ابتدای مسابقه از حریفش عقب بیفتد.

1937595

درحالی‌که عقربه ساعت ورزشگاه ایمکس دقیقه 40 را نشان می‌داد، سوبوسلای روی خط نیمه زمین برای لیورپول توپ‌گیری کرد و پاسی به لوئیس دیاز داد. دیاز از یک مدافع گذشت و نونیز را صاحب توپ کرد. مهاجم اروگوئه‌ای جناح بازی را از سمت چپ به راست تعویض کرد تا صلاح را صاحب توپ کند. محمد صلاح با آرامش شوتی به سمت دروازه شلیک کرد که با عبور از فربروگن به تور دروازه برایتون بوسه زد.

1937596

این پایان درخشش صلاح نبود. در دقیقه 43 دروازه‌بان برایتون پاسی اشتباه در درون محوطه جریمه برای بازیکن خودی ارسال کرد که سوبوسلای با تحت فشار گذاشتن گروس از او پنالتی گرفت. محمد صلاح پشت توپ ایستاد و با نشانه گرفتن گوشه چپ و پایین دروازه برایتون فربروگن را مغلوب کرد تا نیمه اول با برتری لیورپول به پایان برسد.  

1937597

درحالی‌که هشت دقیقه از شروع نیمه دوم گذشته بود لیورپول باید به سومین گل خود در این بازی می‌رسید. قرمزها به سرعت پیشروی کرده و نونیز پاس عمقی عالی‌ای به سمت راست محوطه جریمه برایتون ارسال و سوبوسلای را صاحب توپ کرد. او فرصت شوتزنی داشت، ولی توپ را به سمت دیگر محوطه برای گراونبرخ فرستاد، اما ضربه او از فاصله نزدیک به تیر دروازه اصابت کرد.

در دقیقه 65 سوبوسلای با حرکتی عالی کیفیت فوتبالش را نشان داد و پاسی درخشان برای گراونبرخ ساخته و پرداخته کرد. هافبک هلندی با یک چرخش از دانک گذشت ولی شوت نه چندان خوب او را دروازه‌بان برایتون مهار کرد.

سه دقیقه بعد سوبوسلای بار دیگر پیشروی کرد و درحالی‌که چند مهره تهاجمی لیورپول مثل نونیز و صلاح منتظر پاس او بودند ترجیح داد توپ را در سمت چپ به دیاز بسپارد که فضای بیشتری در اختیار داشت. اما وینگر کلمبیایی شوت خوبی نزد و توپش از کنار دروازه بیرون رفت.

در دقیقه 78 برایتون به گل تساوی رسید. گلی که بر خلاف جریان بازی به ثمر رسید. برایتون صاحب یک ضربه آزاد شد. توپی که توسط مارش ارسال شده بود باید توسط رابرتسون دفع می‌شد، اما او به شکلی عجیب خودش را از مقابل توپ کنار کشید و لوئیس دانک آماده بود تا این توپ را وارد دروازه آلیسون کند.

1937598

لیورپول با این تساوی 17 امتیازی شد و نتوانست با سبقت گرفتن از منچسترسیتی 18 امتیازی موقتا به رتبه دوم جدول صعود کند. برایتون هم در حال حاضر 16 امتیازی است و در رتبه ششم جدول لیگ برتر ایستاده است.

دیدگاه‌ها