کد خبر : 1971239 | 16 مهر 1402 ساعت 18:58 | 7.9K بازدید | 23 دیدگاه

شکایت دوباره لیورپول از داور: برایتون باید 10نفره می‌شد

لیورپول که همچنان از اشتباهات داوری دیدار مقابل تاتنهام عصبانی است می‌گوید داور بازی امشب هم از داوری متضرر شده و یک بازیکن برایتون باید در نیمه اول اخراج می‌شد.

شکایت دوباره لیورپول از داور: برایتون باید 10نفره می‌شد

به گزارش "ورزش سه"، دیدار برایتون و لیورپول دقایقی پیش با تساوی 2-2 به پایان رسید. لیورپولی‌ها که جنجال‌های داوری دیدارشان مقابل تاتنهام همچنان ادامه دارد از داور دیدار امروز هم عصبانی هستند و می‌گویند پاسکال گروس از برایتون باید در نیمه اول اخراج می‌شد ولی تیم داوری بار دیگر حق آنها را ضایع کرد.

در نیمه اول مسابقه و در وقت‌های اضافه این نیمه پاسکال گروس، هافبک آلمانی برایتون، در محوطه جریمه خودی پیراهن دومینیک سوبوسلای را کشید و داور نقطه پنالتی را نشان داد. محمد صلاح این توپ را گل کرد تا کامبک لیورپول در این نیمه تکمیل شده و قرمزها با برتری 2-1 به رختکن بروند.

اما لیورپولی‌ها که در نهایت با تساوی 2-2 به کارشان در این بازی پایان دادند می‌گویند گروس یک موقعیت گلزنی صددرصد را از سوبوسلای گرفت و طبق قوانین باید اخراج می‌شد. اما تیم وی‌ای‌آر با وجود بررسی صحنه این موضوع را به داور گوشزد نکرد تا حق لیورپول ضایع شود.

1937611

رسانه‌های هوادار لیورپول می‌گویند اینکه پاسکال گروس حتی یک کارت زرد هم دریافت نکرد خشم لیورپولی‌ها را بیشتر کرده است. هواداران این تیم معتقدند اگر یک نیمه مقابل برایتون 10 نفره بازی می‌کردند احتمال پیروزی‌شان به مراتب بیشتر می‌بود.

دیدگاه‌ها