کد خبر : 1971243 | 16 مهر 1402 ساعت 19:09 | 6.7K بازدید | 8 دیدگاه

مس شهربابک ۱ مس سونگون ۰

لیگ یک/ دربی مسی‌ها با برد بزرگ شهربابک

دومین برد پیاپی مس شهربابک در دربی مسی‌ها رقم خورد تا آنها اکنون به روند درخشان خود تداوم بخشند.

لیگ یک/ دربی مسی‌ها با برد بزرگ شهربابک

 به گزارش “ورزش سه”، بعد از برد بزرگ هفته گذشته در خانه پارس جم، این بار شاگردان قاسم شهبا در شهربابک موفق شدند سونگونی‌ها را با شکست بدرقه کنند و دربی را به کام تیم خود کنند.

این دیدار از ساعت ۱۷ در ورزشگاه شهید سلیمانی آغاز شد. مس سونگون بعد از چهار برد متوالی هفته گذشته با یک گل مغلوب شهر راز شیراز شده بود و با انگیزه جبران پا به شهربابک گذاشت. در سمت مقابل مس شهربابک هم با انگیزه‌ای که بعد از برد بزرگ خارج از خانه‌اش مقابل پارس جنوبی که حریف را با سه گل در هم کوبیده بود، به دنبال تداوم نمایش موفق خود این بار برای تماشاگران خودی بود.

شهربابکی‌ها که بعد از برد هفته گذشته شاگردان قاسم شهبا بار دیگر با حضور پرشور خود در استادیوم به دنبال حمایت از نارنجی‌ها بودند، در نیمه اول این جدال علی‌رغم حملات پرتعدادی که شاهد بودند نتوانستند جشن گل خود را روی سکوها برپا کنند. در سمت مقابل هم یوسف بخشی‌زاده که تغییرات زیادی در تیمش داده و تاکتیک مس را هم عوض کرده بود امیدوار بود جریان بازی را به سود تیم خود برای بازگشت به جمع مدعیان تغییر دهد.

با این حال تلاش دو تیم در نیمه اول این دیدار بدون ردوبدل شدن گل به پایان رسید تا دو تیم با تساوی صفر-صفر راهی رختکن شوند.

نیمه دوم اما این ساسان حسینی، خرید جدید و لیگ برتری مس شهر بابک، بود که در دقیقه 70 با گل خود، شرایط را به سود نارنجی‌ها تغییر داد و این تیم را در آستانه کسب پیروزی در این دربی قرار داد.

1937674
1937675
1937676
1937677
1937679

بعد از دریافت گل، سونگونی‌ها برای جبران حملات پرداخته خود را ترتیب دادند و البته سد محکم آیدین قویدل درون دروازه مس شهربابک امیدهای آنها را ناامید می‌کرد. شاگردان قاسم شهبا هم با سود بردن از سراسیمگی حریف سود بردند و ضدحملات خطرناکی را شکل دادند که البته برای دستیابی به گل دوم چندان خوش‌شانس نبودند.

در نهایت این بازی با همان تک گل به سود مس شهربابک به پایان رسید تا این تیم به هفتمین امتیاز فصل خود دست یابد و به تمامی حواشی چند وقت اخیر پایان دهد و امیدوار باشد با تداوم این روند به بالای جدول صعود کند.

مس سونگون نیز دومین شکست پیاپی خود را تجربه کرد تا اکنون با ۱۲ امتیاز خود را مهیای بازی سخت هفته آینده برابر چادرملو کند.

1937673

دیدگاه‌ها